Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt... Kanske en släkting till den på min bild."Stor-isis" hälsar. Inköpt i Longyearbyen som present till min dotter för en massa år sedan. Nu hägrar skidbacken.
![]()
Tack AffeStort Grattis!
Eh, du vet att det där inte är en hund va?Äger härmed att presentera den nordligaste FREDAGSTRÅD starten ever!!!
Frugan och jag traskar i John Munroe Longyear’s fotspår i några dagar.
Eller traskar å traskar... Nu ska vi ut och köra hundspann!! Ciao!!
![]()
Man kanske skulle packat ner sin 357:a....
Ha en strålande helg mina vänner!! Det ska vi ha!
Inte om man pratar solstrålar dock.. För de ”lyser” med sin frånvaro här til slutet av Februari/början av Mars..
Men vi hoppas på lite Aurora Borealis istället!!
Grattis på födelsedagen @Mekmek! Bra att du köpte dig något fint.
No shit!! Det var därför det blev en blodig tur alltså!!! Det var skitsvårt att få på selen. Sen slogs den med ledarhunden som fan.Eh, du vet att det där inte är en hund va?
Dom kan vara jävligt trilska dom därNo shit!! Det var därför det blev en blodig tur alltså!!! Det var skitsvårt att få på selen. Sen slogs den med ledarhunden som fan.
TackGrattis på födelsedagen @Mekmek! Bra att du köpte dig något fint.
Tror de kör vodka i sodastreamen...Håll i hatten, nu har bubbelklockan kommit fram. Hur är det med bubbel på Svalbard @RicVin ? Kolsyrat isbjörnsblod och hemkört?
![]()
Tufft!Tror de kör vodka i sodastreamen...
Men jag ska fan kolla. På väg ner till baren nu!!
Vi fick nog av blod idag... 3 draghundar som slogs för att döda. Blod sprutade.. Jag drog hundar åt ena hållet å guiden åt andra... Lite scary faktiskt...
![]()
Kan man lugnt säga. Guiden slängde sig in emellan när alla 3 rök ihop. Sen skrek han på mig. Sen fick vi typ bara hålla dem still tills de tröttnade så det gick att få upp käftarna. När de inte lyssnade när guiden skrek åt dem att sluta fick de ordentliga proppar av honom men ingen av dem brydde sig. Kan säga att en människa hade nog golvats efter max 2 slag...Tufft!
De är som tur är mest fokuserad på andra hundar, men man kan komma imellan, då kan det bli problem!
Gratulerar!
Ingenieur?Sa någon suddig klockbild?
Årets första inköp
![]()
![]()
Visst bubblar det i Urhuset även denna fredag så på med bubbelblinget bara.
Jag önskar er alla en riktigt god avslutning på fredagen.