• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/11 ”Är det dags redan kanske ni tänker?!?”

Trevlig helg vänner! 🍂🍁🐢🥰
C5AD2BC4-0F3A-4D04-907C-FD2F88DDAA33.jpeg

God förmiddag! Jag skulle ljuga om jag inte visste att det var fredag, jag är på semester med dottern och tog en lugn förmiddag men nu ska vi snart ut och avsluta det sista innan vi återvänder till fjollträsk och jobbet på måndag.
6597A9AF-E3C3-4C42-B0F0-3E6524AFF303.jpeg

Passar som vanligt dock lite senare än vanligt på att hälsa mina vårdare @RicVin och Han Kungliga Höghet Dr @Denke samt alla vänner, troll; sökmotorer och lilla smurfen en synnerligen trevlig helg!!

PS när man har semester och fredag är sista dagen av ledighet så kanske måndag denna vecka var lite bättre än fredagen just denna vecka… Ds

Jahaja....

Nu ar inte ens tiden samma som forut. Har gar man och tror att ni ligger 6timmar fore....men da har nagon fuling bestamt att ni inte ska gora som den civilicerade varlden Ni har alltsa redan bytt till vintertid sa da missar jag att ringa pa utlovad tid.
Nu ar jag sadar krankt igen och vill ha betalt av nagon.

Ar detta nagot for Klocksnack att demonstrera mot? Ar andra har inne sadar jattekrankta som jag ar och kanner likadant?
Eller ar jag ensam i min kamp mot lika vintertid for alla?

Bara darfor far ni en bild pa en katt som ser lika krankt ut som jag istallet for en klocka!

20210119_115356.jpg

Ha en fantastisk fredag allihop!!

Nu ska jag snart hem och ta hand om min son.
Stackarn har mjölkallergi men förskolan lyckades servera en hel tallrik yoghurt till honom idag. Nu väntar en helg med magont.

Får hoppas att det senaste numret av Bamse kan trösta honom lite.

20211105_133832.jpg

Tillbaka
Topp