Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn! Den där länken kan man koka miso-soppa på. Fram med tandborsten.Trevlig helg!
![]()
Var tvungen att dubbelkolla bilden. Jag fattar vad du menar.Damn! Den där länken kan man koka miso-soppa på. Fram med tandborsten.![]()
Kanske ska bjuda på framsidan också…Trevlig kväll och helg på er! Tar en öl jag så länge…
![]()
Been there done that!!! Se till att ta en drink i baren uppe i Torni hotell!! Gillar ni mat med asiatisk touch så kan jag rekommendera Gaijin!!
Torni är bra! tyvärr stängt för renoveringBeen there done that!!! Se till att ta en drink i baren uppe i Torni hotell!! Gillar ni mat med asiatisk touch så kan jag rekommendera Gaijin!!
Ser lite ut som de Gambas al ajilo jag just mumsade i migBörjar med småhummrar…
![]()
Vafalls. Den sitter fortfarande kvar på handleden! //Byte till INOX och en nysläppt öl i glaset.
![]()
Ikväll skall en annan klocka få bada!Vafalls. Den sitter fortfarande kvar på handleden! //![]()
Gott!Byte till INOX och en nysläppt öl i glaset.
![]()