• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/3 ”Går all in!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni kanske minns att jag skulle iväg och hämta ut en ny jobbil förra fredagen? Har alltså swoshat runt i en batteribil hela veckan.
Går förvånansvärt bra… Liiite laddångest kanske har dykt upp då och då.
Men tyst, bekvämt och funktionellt. Väääldigt funktionellt faktiskt. Men så är det ju med Tysk teknik eller?
Var ju bara tvungen att gå ”all in” på det Tyska temat idag!!
IMG_4657.jpeg

Får bli Glashütte för hela slanten så det lirar ihop liksom!!!

Men vänta nu?! Va faan!! Förra bilen var ju också Tysk?!?
Skit också! Vilket jävla tema jag kom på för idag då…🫣
Nåja! Hinner inte hitta på ngt annat så vi får leva med debaklet.
Det går nog bra. Det är ju faktiskt fredag så nästan vad som helst kan hända utan att rubba mitt positiva sinne!! Så det så!!

Ha en underbar helg mina vänner!
Det ska vi ha!

TGIF!

iDAG och i dom nästkommande tre veckorna så kommer jag att bära min Röda Pil istället och inte den obligatoriska Day-Daten! Kan nästan kännas som en befrielse faktiskt!

Los Tantos ska neråt i landet för att besöka sina föräldrar, det innebär att jag och Bulleglufsen blir gräsänklingar! Så det blir att kolla på tjejerna idag när dom förhoppningsvis tar hem det femte GULDET i Skid-VM. Har vi lite tur, så kanske vi kan ta hem 5-milen på söndag också, med Ebba eller Frida i spetsen, men det vore väl kanske lite för bra för att vara sant, dessvärre så tror jag att Therese Johaug tar hem det. Måste bara beundra henne, borta i 2 år, ändå är hon med i varje tävling och slåss om GULDET.

Som sagt, OWG-Mars år i full gång, har du lite tid och kosing över, titta då in här och skänk en slant till Min Stora Dag!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_6097.jpeg

Senast ändrad:
IMG_4418.jpeg

Tnr:070749. God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Fredag och OWG March rullar på i fladderlappens tecken och inga problem alls för undertecknad med Pre Bond. Deltagare eller ej i OWG.Skänk gärna en peng till min stora dag precis som @Affe skrev i sitt inlägg. Trevlig helg allihopa. Ha ´re bäst och för böööfelen... glöm inte bort de nära å kära.//🧐

Senast ändrad:
FREEEEDAG 😃 🎉🎉🎈

Äntligen.. 7e dagen in i Mars för dom som kämpar på med OWGM-utmaningen:)
Idag ska det tävlas bland dom deltagande i den tråden är det tänkt, med en tävling som borde passat självaste @RicVin som handen i handsken.
Det är nämligen fototävlingsdags
👍
Så jag passar på att önska er ALLA goa KSare en riktigt härlig och bra fredag samt helg hexagon
IMG_20250307_073116.jpg

Tillbaka
Topp