• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/1 “You thought you were out but they pull you back in...!”

Hahaha, det blir bara värre för varje dag som går... 🤣

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare!
PSX_20210108_082644.jpg

Jag, min tomtevän från Västafrika, och min ryske dykare från 1974 håller fanan högt fram till tjugondag Knut. Och efter att ha bott i USA 🇺🇸 känns 6 jan inte riktigt lika förvånande. Läs gärna artiklar om Josh Hawley ...
God Fortsättning klockomaner!
7D167DFA-EEA6-45DF-801C-ACD8B8103104.jpeg

God morgon!
Det är en jäkla tur att det bara var 4 som blev skjutna! Kunde slutat hur som helst det där!
själv är jag kanske inte fullt så galen men efter att ha varit ledig sedan 23 har jag både vänt lite på dygnet och har inte riktigt koll på vilken dag det är.
5559FD6D-9274-448C-871A-9FA9C0B4C413.jpeg

Semester på kontoret och vi har ju redan firat jul på våra kontor så det är ett fucked år redan.... men passar ändå på att hälsa mina vårdare @RicVin och Dr @Denke troll, vänner, sökmotorer och lilla tuffingen till smurf en trevlig helg och hoppas att ni också har det lika bra som jag!

Senast ändrad:
Ska vi vara skitnödiga i fredagstråden när världen står i brand utanför? ;)

Inlägget är uppdaterat. Trevlig helg på dig.
Tackar!! Nödig eller inte. Tror det har varit ett faktum längre än Capitolium funnits att det ska vara en relativt färsk bild i FREDAGSTRÅDen.
Trevlig helg
Edit: Snygg bild på Seikon för övrigt!!

Tillbaka
Topp