• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/1 “You thought you were out but they pull you back in...!”

Den är riktigt bra. När jag köpte min Planet Ocean, som inte var orange, trodde jag att man skulle tröttna på orange, men just den där modellen håller över tid.
Tack! Förstår hur du tänkte och om jag skulle köpt en PO 2500 när de var nya hade jag antagligen också gått för den svarta. I efterhand är jag väldigt nöjd över att det var just en orange jag fick tag i, tillför lite härlig färg till samlingen, utan att vara ”för somrig”. Kan inte vara mer nöjd😃

Pepsikille @RicVin ?

D063EA58-6A27-41FD-A6A1-FF402545D45A.jpeg
Du fuskar ju!!!!! Klockbyte på en fredag?!?!? Skålioni!!
B61738CB-FA80-4A54-8BDE-94ABB74586A4.jpeg

Sorry... Nu ”winear” jag lite...

Tack! Förstår hur du tänkte och om jag skulle köpt en PO 2500 när de var nya hade jag antagligen också gått för den svarta. I efterhand är jag väldigt nöjd över att det var just en orange jag fick tag i, tillför lite härlig färg till samlingen, utan att vara ”för somrig”. Kan inte vara mer nöjd😃
Har också en orange 2500 och kan verkligen instämma i att den känns rätt fortfarande efter över tio år.

20210108_190741.jpg

Senast ändrad:
God morgon och trevlig helg önskar jag, min Explorer, och en explorer med något stort på gång!
F572ACDE-3E6B-441D-BF67-65C3B21F64AE.jpeg

EDIT:
Om du vill se fler tokdårar idag @RicVin så rekommenderar jag SVTs dokumentär om vaccinmotståndet. Det är helt makalöst!
Det är ännu värre! Jag minns sista epidemin med polio, det kallades barnförlamning då. Många sjuka, invalidiserade och döda. En narkosläkare, som var med på den tiden, berättade att respiratorerna tog slut, så man var tvungen att koppla flera patienter till samma respirator! Sen kom vaccinet o nu är polion borta. Man måste ta sitt ansvar o inte riskera sina barns liv!

En märklig tid vi rör oss i. 6 dagar in på 2021... hur ska då resten av året bli?
Men fredagstråden består, tack för det @RicVin. Skönt att det finns nåt som är lite som vanligt. Vi är många som sätter stort värde på sköna, kanske lite udda triviala nöjen, som att bevaka ett nätforum på fredagmornar och att sedan kvickast möjligt posta en färsk bild på sin klockprydda handled. Sedan skoja och munhuggas lite under dagen. Kanske är det säkerhetsventilen som gör att det blir lite lättare fixa resten av det här märkliga livet vi lever.
Trevlig helg KS:are!
PSX_20210108_224507.jpg

En märklig tid vi rör oss i. 6 dagar in på 2021... hur ska då resten av året bli?
Men fredagstråden består, tack för det @RicVin. Skönt att det finns nåt som är lite som vanligt. Vi är många som sätter stort värde på sköna, kanske lite udda triviala nöjen, som att bevaka ett nätforum på fredagmornar och att sedan kvickast möjligt posta en färsk bild på sin klockprydda handled. Sedan skoja och munhuggas lite under dagen. Kanske är det säkerhetsventilen som gör att det blir lite lättare fixa resten av det här märkliga livet vi lever.
PSX_20210108_224507.jpg
Mycket fint och betänkvärt inlägg @curler2 !
20210108_232719.jpg

PSX_20210108_224507.jpg

Trevlig helg på dig också, bytte till möglig Lemania som kompensation för att jag försummat vintagetråden.

20210108_234152.jpg

Tillbaka
Topp