Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt underbart! It’s 12 o’clock and all is well!Trevlig helt på er allihopa
Bra med en no-date då!God morgon!
Det är en jäkla tur att det bara var 4 som blev skjutna! Kunde slutat hur som helst det där!
själv är jag kanske inte fullt så galen men efter att ha varit ledig sedan 23 har jag både vänt lite på dygnet och har inte riktigt koll på vilken dag det är.
![]()
Semester på kontoret och vi har ju redan firat jul på våra kontor så det är ett fucked år redan.... men passar ändå på att hälsa mina vårdare @RicVin och Dr @Denke troll, vänner, sökmotorer och lilla tuffingen till smurf en trevlig helg och hoppas att ni också har det lika bra som jag!
Ville bara säga att det där är en väldigt fin klocka. Alltid varit lite svag för SMP i allmänhet och kronografer i synnerhet.Mina släktingar därborta i Amerikat är tämligen förfärade. Crazy times, sa Bull.... Trevlig helg!
![]()
Worms! Det väcker så många minnen från 90-talet när vi satt några kompisar vid Pentium 90-datorn och lirade. Socialt, roligt och spännande. Minns att man lade en hel del vikt vid namnen på sina maskar. Tror jag kan värka fram mina namn om jag tänker en stund.Var tyvärr tvungen att gå utan för dörren för att gå och hämta posten! Och det ångrar jag inte, fick hem ett gammalt klassiskt spel ( WORMS ) + Spiderman Boxen men alla filmer.
![]()
![]()
![]()
Den här också?Av det jag fått fram så är det väll att dom har förvirrat hans namn bara men bilden är äkta![]()
Ja, det är en tragiskt äkta bild tagen av Win McNamee för Getty Images.Av det jag fått fram så är det väll att dom har förvirrat hans namn bara men bilden är äkta![]()
Är väll snarare den som är fejk och den andra äktaDen här också?
![]()
Trodde du var mer en ”Pepsi” kille...Kaffe är bra.
![]()
Trodde du var mer en ”Pepsi” kille...![]()
Tror det ligger på Tradera nu.Är väll snarare den som är fejk och den andra äkta![]()
Ja såg nån bild där den hade lagts upp på EbayTror det ligger på Tradera nu.
Isen har redan börjat smälta. Pepsin ser utspädd ut!
Den är riktigt bra. När jag köpte min Planet Ocean, som inte var orange, trodde jag att man skulle tröttna på orange, men just den där modellen håller över tid.Planet Ocean är verkligen riktigt fotogenisk! Dubbel AR-coating gör susen. Tjejens reaktion första gången hon såg den jämsides med BB58 var ju rätt bra: ”Men va, har den där orangea inget glas?!”![]()
![]()
Isen har redan börjat smälta. Pepsin ser utspädd ut!