• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/10 ”Jäklar i min lilla låda vad kul det var!!”

Trevlig helg allesammans! Idag står CV, personligt brev och jobbsökning på schemat för min del.
09EC19E4-DF57-4483-A74C-8FC4BDCD8EE5.jpeg

@RicVin Jag fick hem denna i veckan som du hade i förra fredagstråden! God. Men jag undrar lite vad Mackmyra har för definition av rök egentligen. Jag får nog fantisera riktigt ordentligt om jag ska känna någon röksmak i denna. Samma med deras andra "rökiga" whiskys. Men god ändå, som sagt!

Trevlig helg! Mot 10 sidor 👉👉👉
20211008_114101.jpg

Vilken jäkla jobbvecka det varit. Sjukt mycket att göra. Trodde jag skulle få stämpla ut 13:00 och ta helg men sjukfall på jobbet så jag får hoppa in och ställa upp för mina medarbetare imorgon.

Guld dagen till ära. Var ett par veckor sen sedan sist. Trevlig helg på er!
20211008_135155.jpg

Efter några Watchout i grannaste lyx och skumma möten vid matbordet i kvarter jag inte känner mig hemma i, känns totalupplevelsen av klocklivet ljuvligt. Senast inkommet i brev från postnord. Trevlig fredag! Helgen ska tillbringas i bergen. Hoppas på många färgstarka bilder i vår naturs vackra höstskrud.

E8FBDF3F-BE62-42CE-886F-EDB447D3F074.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp