Trevlig helg allesammans!
SBGX259
SBGX259
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur!!! Läste en recension i lokaltidningen idag. Stod att det var mycket röksmak?!? Var då?? Doftar ju inte ens rök…@RicVin Jag fick hem denna i veckan som du hade i förra fredagstråden! God. Men jag undrar lite vad Mackmyra har för definition av rök egentligen. Jag får nog fantisera riktigt ordentligt om jag ska känna någon röksmak i denna. Samma med deras andra "rökiga" whiskys. Men god ändå, som sagt!
Trevlig helg! Mot 10 sidor
![]()
Instämmer, en fantastisk klocka!Verkligen trevlig pjäs, det där!
Luftade min tidigt imorse.
![]()
Du ska Big Bangju när du pangar
![]()
Trevlig helg
![]()
Den blå kronografen var riktigt fin!Att ÄNTLIGEN gå på ett klockevent igen. Att ÄNTLIGEN få träffa lite KS:are IRL. Att ÄNTLIGEN få känna att det kanske kanske kanske blir ”som vanligt” igen!!
![]()
Jomenvisst!! Franks Ur och Eqotime bjöd på en kväll med Glashütte Original igår. Den förövrigt mycket trevliga tillverkaren bjöd på lite historia om företaget och visning av både nytt och gammalt, högt och lågt.
![]()
Får väl nästan säga att min vackra kompis syskon hörde till det som låg lägst i kvällens näringskedja…
![]()
Även om denna är kanon!!
![]()
å är det knepigt att jämföras med ädla metaller, månfaser och tourbillioner
Låter bilder tala mer än skrift idag..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort tack till Franks Ur och Eqotime för ett trevligt event samt god mat och dryck.
Eftersom @gruby var med så blev det givetvis lite vodka…
Till er som var med, härligt att se er igen!! Till er andra, see you next time!!
Ta hand om er där ute och ha en härlig helg!!
Riktigt vacker!Trevlig helg KS! Kör en smartwatch idag.
![]()
Kul att ses igår och härligt att saker börja kännas normalt igen.Att ÄNTLIGEN gå på ett klockevent igen. Att ÄNTLIGEN få träffa lite KS:are IRL. Att ÄNTLIGEN få känna att det kanske kanske kanske blir ”som vanligt” igen!!
![]()
Jomenvisst!! Franks Ur och Eqotime bjöd på en kväll med Glashütte Original igår. Den förövrigt mycket trevliga tillverkaren bjöd på lite historia om företaget och visning av både nytt och gammalt, högt och lågt.
![]()
Får väl nästan säga att min vackra kompis syskon hörde till det som låg lägst i kvällens näringskedja…
![]()
Även om denna är kanon!!
![]()
å är det knepigt att jämföras med ädla metaller, månfaser och tourbillioner
Låter bilder tala mer än skrift idag..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort tack till Franks Ur och Eqotime för ett trevligt event samt god mat och dryck.
Eftersom @gruby var med så blev det givetvis lite vodka…
Till er som var med, härligt att se er igen!! Till er andra, see you next time!!
Ta hand om er där ute och ha en härlig helg!!