• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/5 ”Brynja eller INTE brynja??...”

Glad fredag! :)

Bär sällan mesh. Har ett knappt använt. Ska testa det ikväll, tror jag! Men jag gillar dem annars. Mjuka, sköna, följsamma! Bara man slipper ett ex som hårstråna fastna i. ;)

A1FA23D1-7C30-4074-9899-58F07079DCCA.jpeg

här sitter jag i soffan iförd Björn Borg och en Pelle Vävare men det spelar ju mindre roll när Sinneso-Reverson ändå gör mig välklädd! Strutsbandet har åkt på igen, känns det naturliga sommarbandet.
C98C4DFC-BB01-45E4-BBA3-ACF1B8165530.jpeg

Har en del möten och lite att skriva idag så idag blir en bra dag. Gudsfrid och trevlig helg @RicVin sökmotorer, vänner, troll och lilla arga smurfen!
Den klockan formligen utstrålar klassisk elegans! Fulländad gentlemannaperfektion?

Trevlig helg alla klocksnackare!
D46BF60D-29FF-4EF8-A03D-20C163E0541A.jpeg

Vad gäller frågan om mesh så har jag inget att bidra med. Jag har aldrig ens provat det på en klocka, men jag tycker det finns många snygga kombinationer där ute.
Breitling Navitimer Pan Am är en jag verkligen gillar!
74C3C81F-4928-4AE0-B6B9-855C7836B9B2.png

Trevlig fredag KS. Hoppas att alla är rädda om sig där ute :heart:

Mesh på Ploprof - Yay
Mesh på S&S - Nay

Mesh på farbror - Superyay :)

IMG_20200508_080045.jpg
Trevlig bakgrund ... tänker direkt på Onslow i Keeping Up Appearences (Skenet Bedrar), som svettig och orakad satt parkerad i tv-fåtöljen med brynja, brösthår och en öl i handen. Sen blir ju konnotationerna inte direkt positiva av att plagget heter wife-beater på engelska.

Äh, det kanske inte där för alla men mesh är kanon @RicVin. Jag köpte ett mesh till min favoritklocka och blev nykär, helt fantastiskt blingigt. :D
PSX_20200508_082523.jpg

PSX_20200508_082500.jpg

Gillar man inte blingig så kan man allting köra shark mesh, det är fint det med! Bjuder på en gammal bild:
IMG_0486 (1).jpg

På meshen nu och ha en riktigt härlig fredag alla KSare! :happyhappy:

Tillbaka
Topp