Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den klockan formligen utstrålar klassisk elegans! Fulländad gentlemannaperfektion?här sitter jag i soffan iförd Björn Borg och en Pelle Vävare men det spelar ju mindre roll när Sinneso-Reverson ändå gör mig välklädd! Strutsbandet har åkt på igen, känns det naturliga sommarbandet.
![]()
Har en del möten och lite att skriva idag så idag blir en bra dag. Gudsfrid och trevlig helg @RicVin sökmotorer, vänner, troll och lilla arga smurfen!
Tack så mycket! Ja den är fan grym!Den klockan formligen utstrålar klassisk elegans! Fulländad gentlemannaperfektion?
Trevlig bakgrund ... tänker direkt på Onslow i Keeping Up Appearences (Skenet Bedrar), som svettig och orakad satt parkerad i tv-fåtöljen med brynja, brösthår och en öl i handen. Sen blir ju konnotationerna inte direkt positiva av att plagget heter wife-beater på engelska.Trevlig fredag KS. Hoppas att alla är rädda om sig där ute
Mesh på Ploprof - Yay
Mesh på S&S - Nay
Mesh på farbror - Superyay
![]()
Är det ett litet självporträtt där i klockan?Trevlig fredag!
![]()
Japp, det är jag som är Sheik Mohammed bin Rashid Al Maktoum!Är det ett litet självporträtt där i klockan?