• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/9 ”När som sädesfälten böja sig för vinden…!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Japp! Bäst att börja sjunga upp sig ordentligt!!
I kväll ska de brytas klor och sörplas kräfta!! Då blir det ju säkert några snapsvisor också..
Ett jävla jobb för lite mat om ni frågar mig… Men lilla hjärtat är helt galen i de små krypen.
Hon kan lätt smälla ett paket helt själv ståendes vid diskbänken..
Det är inte så att jag inte gillar det, helt ok party och smakar gott. Men det finns ju en massa saker som smakar bättre och ger mer utdelning på arbetet om jag säger så… 🤪
Även om det blir en snapsvisa eller två så blir det bara till att sjunga. Snapsen får frugan ta. Barnbarnet eller barnbarnen är det ju nu egentligen är värdar. Då får farfarn inte tid att dricka starkt, det är sen gammalt!!
Passar på att bära klockan som köptes när barnbarn nr 1 föddes.
IMG_9115.jpeg

Passar ju bra färgmässigt också eller hur?
Nåja, nu får jag ta och öva på några fler visor. Morfarn till barnbarnen är också med på kräftkalaset. Den jäkeln är ju proffssångare så man måste ju försöka visa framfötterna!!!
Eller så smiter jag iväg och leker medan de andra sjunger. Nog bäst för alla närvarande 🤪

Ha en go helg allihopa!!
Ta hand om er där ute.
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0820.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag är det UNESCO Internationella läskunnighetsdagen och 114 dagar kvar innan det nya året skall firas in. Men nu är det en vanlig veckohelg som knackar på dörren. Ha nu en riktigt trevlig allihopa och självklart glömmer vi inte bort våra nära å kära. Ha ´re bäst //🧐
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ooopps…tänk att det redan är fredag igen, veckorna flyger förbi just nu!

I helgen ska jag gå ut i skogen där jag bor och se ifall jag kan hitta lite svamp. Helst skulle jag vilja finna Karl Johan, men kantareller och soppor funkar också!

Och så börjar vattnet sjunka, nu ser man bryggan igen, det var länge sedan senast!


” Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! ”

IMG_8147.jpeg

IMG_8153.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp