• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️20/5 ”Hmm, nästan en vecka kvar till lön… Hur får man fart på denna helg?!?.. ”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja men något sätt bör vi väl komma på eller?..
Jag kickstartar med att slänga in den bild som är min favorit när det gäller att fånga just ”FREDAGSFEELING”..!!
450D522B-ECB4-4829-BC45-02F8B5B5FF0C.jpeg

Visst är det ”Old blue eyes”.. Det måste vara fredag för han ser ju MAKALÖST nöjd ut när han kliver ut ur den där elvispen..
Inte en krusning i glaset ser det ut som. Troligen är det Jack Daniels Old No.7 i glaset. Det var tydligen Frankie boys favorit dricka. Har ju inte en sportmössa eller ambition på att bli ens i närheten så cool som Frank Sinatra.. Men jag kan i alla fall köra en copycat på drinken till kvällen…
19CCC5AF-9B4B-4A01-A27E-1D0E243B23D1.jpeg

Förutom det där med helikoptern då..
Det finns säkert många historier om Frank Sinatra och sprit. Den jag kommer på nu rör faktiskt Jack Daniels. Under en årlig läkarundersökning så bekände Frank att han nog konsumerade en pava Jack Daniels per dag. Läkaren blev förfärad och sa ”Men HERRE GUD Frank! Hur mår du på morgonen?!?
”Ingen jävla aning!” svarade Sinatra.. ”Jag går inte upp förrän till eftermiddagen…”
Man kan tycka vad man vill om herrns dryckesvanor, men sjunga kunde han definitivt!!
Någon kväll i veckan så dök ”My way” upp i någon spellista. Men efter en stund så tänkte jag att ”vad är det här?!?” Det lät för jävligt!!..
Visade sig att det var Paul Anka som sjöng. INTE OK!!! Han skrev tydligen den engelska texten till sången men han skulle fan nöjt sig med det…
Har nog inte hört ngn värre ”version” sen jag såg en video där Kanye West sjöng?!? Bohemian rhapsody… Kan vara det värsta jag hört…
Nog om detta!! Ha en utomordentligt härlig fredag och helg mina vänner!!
Å kom ihåg! Helgen kommer även om man ger fan i alkoholen!! Så det så!

Ta hand om er därute!!

Godmorgon!

Hm..skulle regna hela dagen verkar det som! Hade behövt fortsätta att göra lite nytta ute.

Men får inrikta mig på lite kontorsjobb, jag behöver i och för sig göra det också faktiskt…

Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg Klocksnackare trots regn och rusk på sina ställen i vårt avlånga land.

6FEBBF66-4462-487E-81B4-94745270A188.jpeg

Senast ändrad:
Jag kickstartar med att slänga in den bild som är min favorit när det gäller att fånga just ”FREDAGSFEELING”..!!

Visst är det ”Old blue eyes”.. Det måste vara fredag för han ser ju MAKALÖST nöjd ut när han kliver ut ur den där elvispen..
Inte en krusning i glaset ser det ut som. Troligen är det Jack Daniels Old No.7 i glaset. Det var tydligen Frankie boys favorit dricka. Har ju inte en sportmössa eller ambition på att bli ens i närheten så cool som Frank Sinatra.. Men jag kan i alla fall köra en copycat på drinken till kvällen…

Det finns säkert många historier om Frank Sinatra och sprit. Den jag kommer på nu rör faktiskt Jack Daniels. Under en årlig läkarundersökning så bekände Frank att han nog konsumerade en pava Jack Daniels per dag. Läkaren blev förfärad och sa ”Men HERRE GUD Frank! Hur mår du på morgonen?!?
”Ingen jävla aning!” svarade Sinatra.. ”Jag går inte upp förrän till eftermiddagen…”
Man kan tycka vad man vill om herrns dryckesvanor, men sjunga kunde han definitivt!!
Någon kväll i veckan så dök ”My way” upp i någon spellista. Men efter en stund så tänkte jag att ”vad är det här?!?” Det lät för jävligt!!..
Visade sig att det var Paul Anka som sjöng. INTE OK!!! Han skrev tydligen den engelska texten till sången men han skulle fan nöjt sig med det…
Har nog inte hört ngn värre ”version” sen jag såg en video där Kanye West sjöng?!? Bohemian rhapsody… Kan vara det värsta jag hört…

Ta hand om er därute!!

Ta hand om er därute!!
Trevlig helg, och på ämnet 😎
582D9AEB-D095-4A84-BDFF-706D9C679088.jpeg
048AD394-DC92-41B2-ABAE-42509AA2FB92.jpeg

698B9CD7-CD50-4C5F-8E48-C5BE420BC43D.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. 20 maj 1927 så klev en svenskättling ombord på flygplanet Spirit of St.Louis. Charles Lindbergh startade då sin Atlantflygning från New York och landade 33,5 timmar senare i Paris den 21:a Maj på kvällen. Samma flygrutt tog 3,5 timmar med Concord när det begav sig ! Nu tar vi helg som "Willys" reklamen säger. Trevlig helg allihopa och glöm inte era nära och kära. Ha´re//🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp