• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️28/10 ”Jahaja! Det kunde man ju räkna ut med bakdelen!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Shit!! Bättre sent än aldrig. Glömde totalt bort att det var fredag idag. Tack @Tigerrrr för heads up!!! 😍

Ni som faktiskt läser mina poster på fredagar kommer säkert ihåg att jag lekte EU parlamentariker förra veckan.
Tog en liten flygtur Bromma-Bryssel ToR…
Berättade för frugan när jag kom hem att jag nog aldrig hört så många människor hosta och nysa på en och samma plats som den där kärran hem på torsdagen…
Förkylningen kom som ett brev på posten… Lite frusen på söndagen, när jag vaknade på måndag morgon så kändes det som någon kört rasp i halsen och sen tryckt ner 2 tennisbollar…:-/
Skitkul när ens jobb i princip går ut på att prata HEEEEELA tiden!!!
Många Vicks blå och Strepsils har det gått åt i veckan.
Helt säkert på att det var döskallen snett bakom mig på flyget. Idioten satt och bläddrade i sin tidning och hostade rakt ut utan en tillstymmelse till att hosta i armvecket eller för den delen handen. Vad som helst är bättre än min nacke… Man kan ju undra var dessa människor befunnit sig de senaste åren????
EU parlamentet kanske…
Var det en omikron variant jag sög i mig eller ett vanligt virus? Fan vet.. Mitt hemtest visade negativt men alla jag pratat med som nyligen haft Covid har haft samma symtom som jag?!?..
Nåja! Nu börjar gubben piggna till i alla fall. Så det finns hopp om både liv och helg! Känns som det är lite Dweller time idag!!
B5B391D7-A9D6-4968-B2DE-104246AF4880.jpeg

Satan vad jag gillar denna klocka!!!
Ta hand om er där ute och se för FAAN till att hosta och nys i armvecket om ni nu måste ;-)

Ja men då var det FREDAG igen! Idag känns det som att det blir en riktig rövardag, kommer börja med att hjälpa spolbilen, då vi inte blev klara igår! där efter blir det att riva bort parket/klickgolv efter att ha fått godkännande av Anticimex.

Och imorgon blir det att byta till vintersulorna på bilen, faller nog inte på, trots att det skulle vara varmt hela nästa vecka också!

Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!

341F047E-AC9E-42DF-9EB0-1D9E99D909EA.jpeg

8FEBC6FB-D39E-4DC2-8D77-1617865C77D8.jpeg

Senast ändrad:
Riktig skitvecka här.
Farsan åkte på en hjärtinfarkt förra helgen och ligger och väntar på bypassoperation, frun har varit på jobbresa och on top of all så är det fullsmetad med jobb som måste tas om hand.
Precis när man slutat oroa sig för barnen så är det dags att vända blicken åt päronen istället. Åldrande är inget kul…
Men nu ska det bli skönt med helg iaf. Ha en trevlig sådan på er allihop!
AFBD4244-2545-4F63-A884-A5FDC44716FB.jpeg

C24D4158-219A-4911-80D0-826C880C1A1B.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Ja, 28 Oktober 1981 klockan 09:54 då stod den där på Torumskäret i Blekinge skärgård! ” Whiskey on the Rocks” eller rättare sagt U 137. Ubåten som har navigerat fel ! Det är ju ett tag sedan men vad händer numera inte så långt härifrån. Nu är det det i alla fall helg. Ha ´re bäst allihopa och för ”böfelen”. Glöm inte bort Era nära å kära.//🧐

Tillbaka
Topp