• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️28/3 ”Det är slut, det är slut, det är över nuuuu!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som Berghagen sjöng… Det är nog ett gäng som sjunger av glädje idag när årets sista vecka av OWG March är över.
Stort grattis till er som pallat hela vägen. Galet trevligt projekt!!
Galet trevligt var det igår kväll också. Var på AW med @ERIKSON URHANDEL och Breitling hos Kaiser cars..
IMG_4818.jpeg

IMG_4804.jpeg

Stort tack för ett som vanligt härligt event!!
Mååånga bilar var det.. Både gammalt,nytt,högt och lågt. Ett litet axplock..
IMG_4817.jpeg
IMG_4820.jpeg
IMG_4821.jpeg
IMG_4822.jpeg

IMG_4807.jpeg

Den i bakgrunden på nedan var nog min favorit..
IMG_4802.jpeg

Var ju som ni fattar ingen tvekan om vilket märke jag skulle bära igår..

Hittade till och med en ”Volvo Sonett”…
IMG_4819.jpeg

Jaaa,jag vet att det är en Saab, men ni som fattar ni fattar… 🤪
Det var inte bara många bilar, det var även många Klocksnackare på plats! Kul att se er, ingen nämnd ingen glömd!

En av dem var så tillmötesgående att han hjälpte mig att få en bild på yours truly tittandes in i min nya tjänstefolka!
IMG_4796.jpeg

Bratten får hänga med idag också!!
IMG_4816.jpeg

Ha en härlig helg mina vänner!
Ta hand om er där ute!!

IMG_5920.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Ja många bilar var det i går hos Kaiser Cars, men nu fredag redan och rejäl nedförsbacke på mars månad. OWGM fortgår några dagar till å sen blir det ”klocksläpp” 1:a april som ett stort aprilskämt. Ha ´re bäst, trevlig helg, skänk gärna lite pengar till MIN STOR DAG samt glöm inte bort de när å kära.// 🧐

Senast ändrad:
TGIF!

Så var det sista Fredagen för Mars månad och sista gången för Röda Pilen! OWG-Mars är snart slut för i år och som vanligt så har det varit kul att få vara delaktig i denna happenings!

Så vad händer i helgen då?! Man kanske skulle passa på att tvätta bilen, skulle bli soligt imorgon lördag.

Jag kommer definitivt trycka i mig en pizza, då jag blir själv hela dagen. Los Tantos och hennes väninna ska på trädgårdsmässa i Stockholm, och är nog inte hemma förrän runt midnatt!

Som sagt, OWG-Mars är snart slut för den här gången, men har du lite tid och deneros över, titta gärna in här och skänk en slant till Min Stora Dag!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_6869.jpeg

Senast ändrad:
God morgon alla goa KSare 😃
Sista fredagen i mars = sista fredagen i årets OWGM 🎉
Märk på klockans patina att den vart med om en del iaf😁
Önskar er ALLA en riktigt härlig fredag och helg..
Och @RicVin.. Jag är inte alls avis på att jag inte kunde vara och kika på finbilarna.. :bag: Får glädjas åt att det bara är en knapp månad innan alla fordonsträffar drar igång här nere i syd😀
IMG_20250328_072935.jpg

Tillbaka
Topp