Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är så snuskigt fin!
Du har avsatt pengar till tandläkaren?Jag hittade gamla polkagrisar som ungarna kan få.![]()
Andras dörrknackande ungar!Du har avsatt pengar till tandläkaren?![]()
Jag ska ge godiset till andras barn!Du har avsatt pengar till tandläkaren?![]()
Grattis! Kul att vintage DJ blivit så inne igen.Happy Halloween KS, jag myser med en ny goding!
![]()
Haha!! Känns som om jag får bli utan den idag. Men vem vet om ett par timmar.Inget som inte lite dansband kan bota? !![]()
Bra fredag med andra ord! STORT GRATTIS!Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME!
![]()
Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME!
![]()
Grattis.Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME!
![]()
Bra fredag med andra ord! STORT GRATTIS!![]()
Man tackar! Sämre fredagar har man haftGrattis!![]()
Stort grattis!Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME!
![]()
Jäklar vad roligt!Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME!
![]()
Grattis.
Stort grattis!
Man tackar gubbar! Känns bra!Jäklar vad roligt!
Stort grattis från norr![]()
Grattis!Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME!
![]()