Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Fruktansvärt bra den där!Dagens nyförvärv
![]()
Haha! Karaktären är på topp! Försöker sälja av ett gäng klockor för jag har för många, även där brister karaktären då man nu sitter och förhandlar priser på nya objektJag visste väl...![]()
Tack för kvällens gapskratt.Blev nästan orolig där ett tag...
I parallelluniversum heter jag Rutger von Kotte och bär en grodfärgad Gmt i mässing.
von Lidl, om jag får be!Farbror RicVin är redo!!! Blir inget jävla bus här inte. Godis finns till traktens alla ungar!!!
![]()
Egentligen är det väl inte Halloween förrän på tisdag. Men jag ger mig fan på att attacken kommer i helgen!!
Egentligen...igen.. så föraktar vi Halloween i detta hus. Men man vill ju inte riskera att nån unge äggar kåken. Eller spränger brevlådan.
Då blir det antagligen ”kåken” för en annan.
Hittade godiset på Lidl så ungarna kommer säkert få ont i magen. Var faktiskt 2:a gången i mitt liv jag handlade i en Lidl butik.. Men det är en annan historia...;-)
Ha en skön helg och skräm inte ihjäl varandra!!!
Fylleköp är underskattade!Haha! Karaktären är på topp! Försöker sälja av ett gäng klockor för jag har för många, även där brister karaktären då man nu sitter och förhandlar priser på nya objekt![]()
MycketFylleköp är underskattade!![]()
Fasen vad gôtt! Stort grattis och hoppas du njuter helgen lång av det goda beskedet!Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME!
![]()
Fattar inte!Glad fredag på er, älskade klocktokar!
Ikväll dricker jag öl för första gången på en månad. Det smakar bra!
![]()
Tackar! Det ska jag se till att göraFasen vad gôtt! Stort grattis och hoppas du njuter helgen lång av det goda beskedet!![]()
Bra att ni ställer upp!Vad gör man inte för dubbelsiffrigtMot 10 sidor...kom igen nu...
![]()