• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™ 27/10 ”Bring it on you little devils! BRING IT ON!!!”

För att orka det sista innan helgen går jag på med det tunga artilleriet! :D:cool:
image.jpg
Nu snackar vi beroende! :D

Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME! :greedy::D:cool:
20171027_114212.jpg
Ny tjänst, högre lön OCH Speedy på armen... Lägg på lite god mat, och kanske något gott att dricka, så skulle jag säga att din fredag har potential att bli helt ok. :cool:

Grattis!
Vad blir det för klockköp? :)
Inte bestämt ännu, men självklart kommer det firas med en klocka! ;) Kanske måste spara lite först bara, men nu ska det ju gå bra mycket snabbare :)
Grattis! Snart rullar det in Rolex och Patek.:cigar:
Nja, Patek är det nog en bit kvar till, men Rolex känns klart rimligt helt plötsligt :cigar:
Ny tjänst, högre lön OCH Speedy på armen... Lägg på lite god mat, och kanske något gott att dricka, så skulle jag säga att din fredag har potential att bli helt ok. :cool:
Ja, den får duga :D

IMG_0871.JPG

Sådärja! Lämnar hemstaden för resa mot Huvudstaden och träff med andra klockkvinnor. Lär bli både bus och godis.
Med tanke på det eftersatta underhållet på våra järnvägar känns det tryggast med något rejält på armen, såsom en inox, om nu något skulle inträffa.
Ha det fortsatt gott allihop.
Nu börjar det bli dags för AW!

Kanske världens tråkigaste bild att använda till fredagstråden, men den är tagen på mötet där jag fick veta att jag fått tjänsten som produktionschef som jag jagat ett tag. Ledningsgruppen och 33% högre lön, HERE WE FUCKING COME! :greedy::D:cool:
20171027_114212.jpg
Snyggt! Stick hem tidigt och köp en flaska champagne och fira, grattis!

Tillbaka
Topp