• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 14/7 "Suomi PERJANTAIKIERRE sponsoroi @Hoffa "

Visst fasiken, det är fredag... #semester

DSC_0815-01.jpeg

Tack för det!!! Jag var lyckligt ovetandes om det mesta faktiskt. Fuskade lite med Google translate de sista raderna. De blev ju de mest obegripliga....:) @Kim ska inte börja gänga nästa vecka utan han ska starta FREDAGSTRÅDEN då!!! :)
Meningen innan blev ju också galen iom att jag visst lämnar ifrån mig de kommande 2 fredagarna till och med..
JÄÄVLA GOOGLE!!! :)
Mycket Google Translate i dagens tråd! =)

Sunnuntaina lähdetään lomalle Suomeen. Mennään laivalla Tukholmasta Helsinkiin. Kävästään myös Kauhajoella ja Turussa, ja totta kai piptää kävästä Muumilaaksossa koska pienet lapset ovat mukana. =)
Toivon sinulle ja kaikkiillä forumissa hyvän kesäloman!

(Ingen Google Translate här inte!)

Mycket Google Translate i dagens tråd! =)

Sunnuntaina lähdetään lomalle Suomeen. Mennään laivalla Tukholmasta Helsinkiin. Kävästään myös Kauhajoella ja Turussa, ja totta kai piptää kävästä Muumilaaksossa koska pienet lapset ovat mukana. =)
Toivon sinulle ja kaikkiillä forumissa hyvän kesäloman!

(Ingen Google Translate här inte!)
Faktiskt bara de sista meningarna och rubriken. Resten har jag helt random stulit från en Finsk polares Facebook inlägg..;-)

Hojo hojo! Huomenta..
Onhan se nyt lomallakin...
Väsynyt mutta onnellinen... ihan parasta seuraa! Ei ei menä ulös!!
Villen mesta open alkaa näillä näppäimillä. Jassoo... Mikkelii näyttää... mittarii!
Mommo tunnelli keskiviiko, ja oli hyvvä !!
Tääl on vielä talvi... yäk!Ja miinus 5... Hamasarja! Ei se Pekkaa turhaa naurattanu! Kekkonen Kerrankin meijän kyläl tapahtuu!!
Ja kohteessa... Huomenna taas messuillaan sh-päivillä! Siudee!!
Kippis saatana lampampää!!
IMG_9426.JPG

Nyt otan todellinen vapaapäivä!
Ei perjantai lanka minulta ensi viikolla
Ensi viikolla se on @Kim joka aloitti kierteen...
Vielä yksi asia...
Onneks olkoon @Omen !!!!

Ooops!! Glömde en sak!!
Ei saa peittää!!!!!

Klockrent.
Hienosti kirjoitettu!!!
Kiitos kun uhrauduit lasten puolesta!

Tänää on Bratte perjantai.
IMG_1102.JPG

Tillbaka
Topp