Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom det någon rulle till dig i dag?Som vanligt,ligger i sängen och väntar på bättre tider.![]()
Ah men va f-n drar väl ett byte till medan Christer Sjögren har delerium och sluddrar "hallå, hallå Västindien"Nej då @MrRolex jag hållit på att byta klockor hela dagen! Vi får hoppas att forumisterna är beredda att kämpa lika hårt som vi!
Tar ett byte på en gång!
Kör på med en av pappas favoriter!![]()
Satan, vilken härlig klocka!Ah men va f-n drar väl ett byte till medan Christer Sjögren har delerium och sluddrar "hallå, hallå Västindien"
Ringer även bankchefen lite bladig och säger att han måste öppna bankfacken![]()
![]()
Joooo Rolex blåa tavlorSatan, vilken härlig klocka!
Finns inget som skor Rolex gröna tavlor!![]()
Den där är jättebra!JätteOstronet fr 1944
![]()
Bra !!!Och där kom beskedet!! Riktigt bra erbjudande, jag tackade naturligtvis ja!![]()
Pma mig om vad det blev. Säger grattis redan nu!Och där kom beskedet!! Riktigt bra erbjudande, jag tackade naturligtvis ja!![]()
Sådär ja <3 Underbar
Tack! Dom höjde mitt lönekrav och kastade på en semesterdag till!! 7 veckor och 1 dag!!!!!!!!!! Går bra nuBra !!!
Mer klockor åt folket !!!!
Gratulerar! Hoppas det blir roligt!Och där kom beskedet!! Riktigt bra erbjudande, jag tackade naturligtvis ja!![]()
Mot din sub? Jag har väntat på att du ska fråga. Vi kör!Den e sjukt fet.
Vill du byta?![]()
Det hoppas jag också, men det låter lovande. Har dock 3 månadesuppsägningstid så dom hinner förbereda sig för yrvädret margarinkungenGratulerar! Hoppas det blir roligt!
Mot din sub? Jag har väntat på att du ska fråga. Vi kör!
![]()
Mot din sub? Jag har väntat på att du ska fråga. Vi kör!
![]()
Ha ha!
Nää du grabben!!! Så många öl har jag inte fått i mig än![]()
Det hoppas jag också, men det låter lovande. Har dock 3 månadesuppsägningstid så dom hinner förbereda sig för yrvädret margarinkungen
36 dagar semester. Du kommer ju inte ha en aning om hur du ska sköta jobbet efter så lång ledighetTack! Dom höjde mitt lönekrav och kastade på en semesterdag till!! 7 veckor och 1 dag!!!!!!!!!! Går bra nu