• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 16/6 "Nu är det banne mig sommar!!"

Ny klocka - skoj att prova något nytt o (mkt) annorlunda jämfört med vad jag vanligen är van vid. Trevlig helg alla!
IMG_0464.JPG

Kollar på Eurosport play, kval från Le Mans. Toyota har satt varvrekord i LMP 1 på 3:14:791Porsche 3:a på 3.17.259. Det roliga är att curbsen är målad i grönt och gult samt att alla klockor runt banan har fluted bezel då Rolex är huvudsponsor!
IMG_3057.JPG

https://www.rolex.com/?cmpid=dw_Clocks_201704360
På lördag kl15.00 är det dags!
3:14 är sjukt snabbt. Krossade föregående rekord med 2 sekunder och dessutom snabbare än vid slutet på 1980-talet utan de två chikanerna! :)

3:14 är sjukt snabbt. Krossade föregående rekord med 2 sekunder och dessutom snabbare än vid slutet på 1980-talet utan de två chikanerna! :)
80 talets Mulsanne-raka var snabb! Men som bevisat, dagens bilar håller oerhört mycket högre hastighet i de kurviga partierna! 230 till 250 km/h genom första Porschekurvan, sinnessjukt och alldeles underbart:)

Efter en läkarundersökning som har sugit musten av mig i sju dagar, tog jag mina sista krafter till att fota dagens Radiomir 388. Nu hämtar jag styrkan från Italien precis som designens härkomst på klockan, pizza. Trevlig helg och tack för ytterligare en inspirerande och lärande vecka. Nu går jag in i mitt hem skogen eftersom jag inte kan betala min bostadsrätt kontant.
IMG_2804.JPG
IMG_2841.JPG

Bonusbild bara för att det finns så mycket att vara glad över, närmare än man tror.
IMG_2825.JPG

Sälj nåt icke klockrelaterat!
Bilen, cykeln, hunden eller frun!
Skämt åt sido, det är hemskt när vill ha nerven skriker!

Sälj nåt icke klockrelaterat!
Bilen, cykeln, hunden eller frun!
Skämt åt sido, det är hemskt när vill ha nerven skriker!
Den livslånga kampen i oss mellan barnet som vill ha och den långsiktigt förnuftigt tänkande vuxne. Det är lika bra att acceptera att i varje försök till förnuft, finns det minst två motstridiga känslor.

Tillbaka
Topp