Ny klocka - skoj att prova något nytt o (mkt) annorlunda jämfört med vad jag vanligen är van vid. Trevlig helg alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3:14 är sjukt snabbt. Krossade föregående rekord med 2 sekunder och dessutom snabbare än vid slutet på 1980-talet utan de två chikanerna!Kollar på Eurosport play, kval från Le Mans. Toyota har satt varvrekord i LMP 1 på 3:14:791Porsche 3:a på 3.17.259. Det roliga är att curbsen är målad i grönt och gult samt att alla klockor runt banan har fluted bezel då Rolex är huvudsponsor!![]()
https://www.rolex.com/?cmpid=dw_Clocks_201704360
På lördag kl15.00 är det dags!
80 talets Mulsanne-raka var snabb! Men som bevisat, dagens bilar håller oerhört mycket högre hastighet i de kurviga partierna! 230 till 250 km/h genom första Porschekurvan, sinnessjukt och alldeles underbart3:14 är sjukt snabbt. Krossade föregående rekord med 2 sekunder och dessutom snabbare än vid slutet på 1980-talet utan de två chikanerna!![]()
Du får titta på klockan ibland! Då kommer hela spårvagnen att skina upp!Trevlig fredag och helg till er alla. Semester, öl i solen
Nä, jobb i ett grått Göteborg.![]()
Lycka till!
F*n. Önskar att jag inte hade sett den där.Trevlig fredag och helg till er alla. Semester, öl i solen
Nä, jobb i ett grått Göteborg.![]()
Skön "Beater" riktigt fin den där.Min "beater" får göra mig sällskap idag
![]()
SARU, duktigt tung!Trevlig fredag! En vecka kvar till midsommar
![]()
Den livslånga kampen i oss mellan barnet som vill ha och den långsiktigt förnuftigt tänkande vuxne. Det är lika bra att acceptera att i varje försök till förnuft, finns det minst två motstridiga känslor.Sälj nåt icke klockrelaterat!
Bilen, cykeln, hunden eller frun!
Skämt åt sido, det är hemskt när vill ha nerven skriker!
Det du ser är reprisen dock.. kval var igår kväll/natt..Kollar på Eurosport play, kval från Le Mans. Toyota har satt varvrekord i LMP 1 på 3:14:791Porsche 3:a på 3.17.259. Det roliga är att curbsen är målad i grönt och gult samt att alla klockor runt banan har fluted bezel då Rolex är huvudsponsor!![]()
https://www.rolex.com/?cmpid=dw_Clocks_201704360
På lördag kl15.00 är det dags!