Rätt spår!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt spår!!
På julafton får man höra den klassikern igen.Det var banne mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig!!
En synnerligen god helg önskar jag dig min gosse!!!
De som kan tala om från vilken film dessa citat är ifrån får garanterat plats på 1:a sidan nästa vecka. Att använda google är fusk och kommer att bestraffas!!;-)
Det var banne mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig!!
De som kan tala om från vilken film dessa citat är ifrån får garanterat plats på 1:a sidan nästa vecka. Att använda google är fusk och kommer att bestraffas!!;-)
Nope!! I så all har de kopierat dialogen från det mästerverk jag tänker på!
Det där har du ju alldeles rätt i!! Förövrigt bästa scenen i den filmen
Också denna jag tänkte på. Kvalificerar sig lätt till listan "världens bästa filmer"![]()
Aha, då missförstod jagDet där har du ju alldeles rätt i!! Förövrigt bästa scenen i den filmen
Men det var ju inte rubriken i trådstarten det gällde utan det där om "konfirmation" och en "synnerligen god..." som jag menade!! Men du får en guldstjärna för att du spottade rubriken!!!![]()
Vad är de för Cartier som gömmer sig där?![]()
Trevlig helg!
Pappa Arne 79år, vill också vara med i fredagstråden
![]()
Det där har du ju alldeles rätt i!! Förövrigt bästa scenen i den filmen
Men det var ju inte rubriken i trådstarten det gällde utan det där om "konfirmation" och en "synnerligen god..." som jag menade!! Men du får en guldstjärna för att du spottade rubriken!!!![]()
Så jäkla mysig, låten går varm under jul hemma hos mig.Vill du ha ett fikon?
Karl Bertil Jonssons jul förstås!![]()
Men?! Började du tidigt idag min vän?! Du hade HELT rätt i ditt inlägg. Det du citerade ovan är ju en kommentar till någon annan än du?!Man tackar! Men då fattade jag fel min gode man, men va fan en guldstjärna är fan inte helt fel det heller!
Det är ju höjdpunkten på Julafton: Karl Bertil Jonsson.Det var banne mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig!!
Är inte han död o begraven?
Inte lätt att springa runt med en bratta, i Sthlm.Djävulsveckan närmar sig sitt slut.. Efter att i princip suttit fastkedjad vid skrivbordet i flera veckor så skulle jag vara överallt denna vecka. Dubbla tripper till Köpenhamn, den första redan söndags-måndag.
Sen hem och i väg på 2-dagars Kick-off ihop med 39 nya kollegor.. sen igår tripp 2 till Cph. Denna gång med 2 chefer i släptåg. Inget av detta hade ju inneburit något som helst problem om inte förkylningen från helvetet dragit igång i söndags...Fy faan!!
Så detta är en bild som rätt bra skildrar veckan som varit..
![]()
Blir fjäderlätt BatteriBratte idag. Pallar inget annat.. För klen..
Man skulle ju kunnat ana att jag torskat den sedvanliga torsdagstennisen och därför är sur och tvär. Men inte då.. Den blev inställd på grund av totalt insjuknade i denna mancold from hell!.. Den har orsakat mer fysiskt lidande än en Ebola epidemi..
Krya på Er!!!
Djävulsveckan närmar sig sitt slut.. Efter att i princip suttit fastkedjad vid skrivbordet i flera veckor så skulle jag vara överallt denna vecka. Dubbla tripper till Köpenhamn, den första redan söndags-måndag.
Sen hem och i väg på 2-dagars Kick-off ihop med 39 nya kollegor.. sen igår tripp 2 till Cph. Denna gång med 2 chefer i släptåg. Inget av detta hade ju inneburit något som helst problem om inte förkylningen från helvetet dragit igång i söndags...Fy faan!!
Så detta är en bild som rätt bra skildrar veckan som varit..
![]()
Blir fjäderlätt BatteriBratte idag. Pallar inget annat.. För klen..
Man skulle ju kunnat ana att jag torskat den sedvanliga torsdagstennisen och därför är sur och tvär. Men inte då.. Den blev inställd på grund av totalt insjuknade i denna mancold from hell!.. Den har orsakat mer fysiskt lidande än en Ebola epidemi..
Krya på Er!!!
Grattis från en blivande gubbe till en annan dåEftersom man är en gammal gubbe och sett denna film 43 år i följd nu, är 50 bast just i skrivande stund, så kan man bli väckt vilken tid på dygnet som helst och ändå få fram svaret på din fråga, som är " Sagan om Karl-Bertil Jonssons julafton " !
Är helt klart det enda man inte får missa på julaftonskvällen, går t.o.m för julklapparna.
. Han är odödlig!, hörde ett inslag för ett tag sedan.Är inte han död o begraven?![]()