HederligeHarry
Silver

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men?! Började du tidigt idag min vän?! Du hade HELT rätt i ditt inlägg. Det du citerade ovan är ju en kommentar till någon annan än du?!
:-D
Eller hur!!! Hade samma skit förra året!En fredag närmare jul!![]()
Och krya på dig återkommande fredags-ts!
Det där hiv:et är inte att leka med
![]()
Vad händer på måndag?Hoppas alla ni KSare får en riktigt bra fredag och skön helg! (Så ni är riktigt utvilade till måndag)
![]()
Alltid lika skönt när man fått fräst ut skitenEller hur!!! Hade samma skit förra året!![]()
Jobbe?!Vad händer på måndag?
Kul med någon som önskade att vara lördagsbakis redan när fredagen började.Då var man här... många öl senare.. morgonens önskan gick i uppfyllelse!![]()
Kan bara hålla med dig.... Han är odödlig!, hörde ett inslag för ett tag sedan.![]()
Tja, vi i arbetarklassen ska ut och harva in medel till våra älskade pensionärer bl.a.Vad händer på måndag?
Blir det inte 10 sidor eller mer nästa vecka så lägger jag ner!!Eftersom den slog över till lördag en minut för tidigt får den vara med här.
![]()
Blev nio sidor @RicVin så vi får väl vara nöjda?
Den som väntar på något gott (försöker bara fylla ut så det blir 10 sidor)Blir det inte 10 sidor eller mer nästa vecka så lägger jag ner!!
Riktigt finEftersom den slog över till lördag en minut för tidigt får den vara med här.
![]()
Blev nio sidor @RicVin så vi får väl vara nöjda?
Hehe!! Tack tack men nu gills det inte längre.. Måste ju ske under fredagenDen som väntar på något gott (försöker bara fylla ut så det blir 10 sidor)
Faan, jag som gillar din tråd!Hehe!! Tack tack men nu gills det inte längre.. Måste ju ske under fredagen![]()
Du kan vara heeelt lugn. Jag kommer fortsätta posta den om jag så blir helt ensam i tråden. Kan helt enkelt inte låta bli..Faan, jag som gillar din tråd!
Ha haa, tack. Du gör skillnad, vi nördar behöver ju det här... det är ju hela meningen med helgen. Vad ska man annars göra med sina klockor!?!Du kan vara heeelt lugn. Jag kommer fortsätta posta den om jag så blir helt ensam i tråden. Kan helt enkelt inte låta bli..![]()
Det var ta mig fan det finaste jag hört sen jag konfirmerades.Tja, vi i arbetarklassen ska ut och harva in medel till våra älskade pensionärer bl.a.![]()