• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 18/11 "Ingen förstååår hur dåligt jag måår"!!

The lord

Audemars
IMG_20161118_134806.jpg
 

Breitling1

Cartier
Den nådde inte upp till reservationspriset tyvärr.
Så nu är tanken att lägga upp en "evighets"-annons på Blocket och använda den under tiden.
Blir den inte såld på typ ett år så har jag inga problem att behålla den för jag saknade den när den var hos Bukowskis ;)
Kan väl alltid sälja den om 15 år för +50% :D
Haha ja kanske är bättre avkastning än börsen på lite sikt... :)
 

Klock man

Cartier
Det finns ingen vanlig tid för FREDAGSTRÅDEN.. Det är lite av grejen. Jag får en kick av att en drös med människor sitter och väntar med ångest för att missa första sidan..:)
Jag är lite besviken på mig själv som någon gång skrev att jag har på mig till 08:26 eller om det var :27 att starta. Efter detta det fritt fram..:) Hade varit bättre att köra fram till 10:00 eller 12:00!!! :)
Det spelar ingen roll vilken tid du kommer igång med FREDAGSTRÅDEN så länge du finns och håller igång den.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det spelar ingen roll vilken tid du kommer igång med FREDAGSTRÅDEN så länge du finns och håller igång den.
Det var banne mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig!!
En synnerligen god helg önskar jag dig min gosse!!!


De som kan tala om från vilken film dessa citat är ifrån får garanterat plats på 1:a sidan nästa vecka. Att använda google är fusk och kommer att bestraffas!!;-)
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Det var banne mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig!!
En synnerligen god helg önskar jag dig min gosse!!!


De som kan tala om från vilken film dessa citat är ifrån får garanterat plats på 1:a sidan nästa vecka. Att använda google är fusk och kommer att bestraffas!!;-)
Lejonkungen, har sett den 1 miljon gånger med min äldsta dotter på den tiden det begav sig.... och kanske någon gång i nutid också ;-)
 
Topp