Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men va fan! Krya på dig kompis.Hej alla!
Fredagen gick från sommarlängtan till nåt helt annat...
Väntar på kärlröntgen och ligger här med EKG kopplad, bytt klockor mot fult armband!!![]()
![]()
![]()
Hoppas inget allvarligt.... Krya på dig!!Hej alla!
Väntar på kärlröntgen och ligger här med EKG kopplad, bytt klockor mot fult armband!!![]()
![]()
![]()
Hej alla!
![]()
![]()
Ser inte roligt ut, krya på dig.Hej alla!
![]()
![]()
aj så trist - krya på dig !Hej alla!
![]()
![]()
Snyggt kanske var lite att ta iJävla snyggt band! Ser mycket påkostat och exklusivt ut. Bra detaljarbete![]()
Fan va tråkigt att läsaHej alla!
![]()
![]()
Känns tokigt att lämna en like men du får den för omtanken. Hoppas det inte är allvarligt och du mår bättre snart!Hej alla!
![]()
![]()
Starkt av honom att ge sig på att sy med så dåliga förutsättningar!Snyggt kanske var lite att ta iHar för mig att jag fick det av en blind kompis, som han knåpat ihop i samband med att han precis hade börjat arbetsträna/rehab efter en ohyggligt våldsam trafikolycka
![]()
Krya på dig mannenHej alla!
![]()
![]()
Men va fan! Krya på dig kompis.
Hoppas inget allvarligt.... Krya på dig!!
Blir ingen "like" på det.
Krya på dig och hoppas det löser sig på bästa sätt.
Ser inte roligt ut, krya på dig.
aj så trist - krya på dig !
Fan va tråkigt att läsaKrya på dig kompis!
Hej mina vänner!Känns tokigt att lämna en like men du får den för omtanken. Hoppas det inte är allvarligt och du mår bättre snart!
Hoppas allt blir bra.Hej alla!
![]()
![]()
Skönt att höra, då är du strax på benen igen!!Hej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
Kommer att få en ”annorlunda” fredag. Klockorna ligger i byxfickan, väntar på kärlröntgen då jag inte har någon akut hjärtinfarkt. Jag har inte ont, vilket är väldigt skönt, efter många om och men har de fått till en infart!
Nu vill jag se riktigt många klockor i Fredagstråden, ha det fint alla!![]()
Hoppas att allt går bra! Krya på dig!Hej alla!
![]()
![]()