• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 2/2 "Matt,beware of the Black Avenger!!!"

Länge sedan jag postade i fredagstråden. AP idag
A691145A-0751-4065-AB39-5E2C676B1D9D.jpeg

Hej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
Kommer att få en ”annorlunda” fredag. Klockorna ligger i byxfickan, väntar på kärlröntgen då jag inte har någon akut hjärtinfarkt. Jag har inte ont, vilket är väldigt skönt, efter många om och men har de fått till en infart!
Nu vill jag se riktigt många klockor i Fredagstråden, ha det fint alla!
image.jpg
Krya på dig så kämmpar vi andra mot tio sidor.

Hej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
Kommer att få en ”annorlunda” fredag. Klockorna ligger i byxfickan, väntar på kärlröntgen då jag inte har någon akut hjärtinfarkt. Jag har inte ont, vilket är väldigt skönt, efter många om och men har de fått till en infart!
image.jpg

Aj fan, detdär såg inte kul ut... krya på dig!

Hej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
image.jpg
Hoppas allt går bra Krya på dig

Hej alla!
Fredagen gick från sommarlängtan till nåt helt annat...
Väntar på kärlröntgen och ligger här med EKG kopplad, bytt klockor mot fult armband!!
image.jpg
814F0A00-3BE0-4963-B1D5-B1D23213A4B5.jpeg
E9111128-1627-46E6-9F03-418228259DF2.jpeg

Hej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
image.jpg

Krya på dig kompis...du har ju mitt nummer så det är bara och ringa ifall du får det långtråkigt på lasarettet.

Tillbaka
Topp