Länge sedan jag postade i fredagstråden. AP idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krya på dig så kämmpar vi andra mot tio sidor.Hej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
Kommer att få en ”annorlunda” fredag. Klockorna ligger i byxfickan, väntar på kärlröntgen då jag inte har någon akut hjärtinfarkt. Jag har inte ont, vilket är väldigt skönt, efter många om och men har de fått till en infart!
Nu vill jag se riktigt många klockor i Fredagstråden, ha det fint alla!![]()
Hej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
Kommer att få en ”annorlunda” fredag. Klockorna ligger i byxfickan, väntar på kärlröntgen då jag inte har någon akut hjärtinfarkt. Jag har inte ont, vilket är väldigt skönt, efter många om och men har de fått till en infart!
Krya på dig manenHej alla!
Fredagen gick från sommarlängtan till nåt helt annat...
Väntar på kärlröntgen och ligger här med EKG kopplad, bytt klockor mot fult armband!!![]()
![]()
![]()
Hoppas allt går bra Krya på digHej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
Hej alla!
Fredagen gick från sommarlängtan till nåt helt annat...
Väntar på kärlröntgen och ligger här med EKG kopplad, bytt klockor mot fult armband!!![]()
![]()
![]()
Hej mina vänner!
Tack för stödet!
Det ser ut så här.
Räkna med det!Krya på dig kompis...du har ju mitt nummer så det är bara och ringa ifall du får det långtråkigt på lasarettet.
Blir en riktigt snygg sommarklocka!Dubbelpost efter ha hämtat ut årets sommarklocka
![]()
Tack så mycket, får gärna vara lite färger i sommarklockanBlir en riktigt snygg sommarklocka!![]()
Så blått är det nya gula!Dubbelpost efter ha hämtat ut årets sommarklocka
![]()
Snyggt!Kämpar på med klockbyten. Mot 10 sidor![]()
![]()