• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 22/9 "Livet är en fest!!"

Trevlig helg på er
image.jpg

Nu går vi för 11 sidor! Blev byte till grovbeater då jag måste upp på taket och krypa ner i en manlucka. Därefter ska jag kräla i guldfiber för att kunna gräva fram och kontrollera ev läckande stuprör!
På 80-talet bestämde nån lågpanna att det skulle byggas hus med platta tak I NORRLAND!
Dessutom tog den tokfan på att det skulle dras stuprör genom ett utrymme som är hel-, halv- och oisolerat! :banghead:
I styrelsen kallas taket för bassängen, följetongen eller portugisiska vansinnet!
image.jpg
Uppdatering kommer!

Fyyyy faaan!
Dit, eller hit går jag aldrig mer!
Vilken jävla skräckupplevelse!
Tänk att kräla omkrin på ett innertak, först befann jag mig på plywoodskivor ca 25cm mellan tak ock plyfa, helt ok, sedan tog dom slut :arghh:
Jag sjönk ner till liggandes på mage sjönk jag ner till hakan i superdammig guldfiber. Inte mysigt! På 10 minuter tog jag mig en halvmeter!
Insåg att jag höll på att kvävas, tog några bilder till forumet :) skulle vända, gick inte! Krälade baklänges isoleringen for undan och jag körde ansiktet rakt ner i skiten.
Hostattack, tappade både handskar och telefon ner i detta dammiga helvete.
Nu står jag i manluckan och andas innan jag sjappar från detta!
C39FC614-DA89-4A5A-BF40-51F3DF76D047.jpeg
6E6722A2-1689-48E2-AE38-5D7A15DE6F82.jpeg
DB660D27-8884-4DE1-B404-01B2B1D43FDE.jpeg
image.jpg
image.jpg

Bilagor

• E1C59212-0C8F-4074-8BC3-2782DBD11E6F.jpeg
    E1C59212-0C8F-4074-8BC3-2782DBD11E6F.jpeg
    54.2 KB · Visningar: 4
Tillbaka
Topp