Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar. Den har väldigt många ansikten.Satans vilken vass bild du fick till där! Inte lätt att göra den tavlan rättvis annars.
Undrar om man ska våga sig på ett jubilee på den här imorgonFredagsmyset på
![]()
Alltid rätt på en GMT!Undrar om man ska våga sig på ett jubilee på den här imorgon...
Jo, och det finns ju finfint referensmaterialAlltid rätt på en GMT!![]()
Ser ut att bli Sundsbussen imorgon igenFredagsmys i fredagstråden med en ö-öl.
![]()
Var Scandlines men på den tiden man åkte halvtian hette de LB.Ser ut att bli Sundsbussen imorgon igen![]()
Gött! Jag med. Efter att varmvattnet varit avstängt i tre dygn pga läcka...Nyduschade!![]()
Fyfan!Gött! Jag med. Efter att varmvattnet varit avstängt i tre dygn pga läcka...![]()
Typ...
Ni har väl badstege på jobb!?Gött! Jag med. Efter att varmvattnet varit avstängt i tre dygn pga läcka...![]()
Efter ett sånt avbrott så blir det ju extra skönt att riktigt skålla sig med hetvatten.Gött! Jag med. Efter att varmvattnet varit avstängt i tre dygn pga läcka...![]()
Det är en makalös klocka! Gillar verkligen den
Den är klockmagi. På riktigt. Ett arv och en historia som aldrig kommer att upprepas av någon annan tillverkare. Att de fortfarande tillverkar den i nästan samma utförande som när det begav sig ger mig rysningar.Det är en makalös klocka! Gillar verkligen den![]()
Den är klockmagi. På riktigt. Ett arv och en historia som aldrig kommer att upprepas av någon annan tillverkare. Att de fortfarande tillverkar den i nästan samma utförande som när det begav sig ger mig rysningar.