• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 25/11 "Då finns de INGEN som tar en..."

Black Friday!

IMG_2879.JPG

Sju?! SJUUUU sidor?!? Vad i helvete!!! @jabla !!!!!!

Tror det beror på dålig karma som ett resultat av sen trådstart. Mina hundar behöver gå ut på morgonen och nu får dom vänta en halvtimma till för att du inte får igång trådjäveln i vettig tid. Dom har lovat att bita dig i benet när vi träffas ... ;)

Eftersom jag hoppas på bättring får du en bild också, men på en annan klocka än i morse. Morse föresten, det är ju fan förmiddag innan du får tummen ur ... :D
Rolex 2016-11-25.jpg

Tror det beror på dålig karma som ett resultat av sen trådstart. Mina hundar behöver gå ut på morgonen och nu får dom vänta en halvtimma till för att du inte får igång trådjäveln i vettig tid. Dom har lovat att bita dig i benet när vi träffas ... ;)

Eftersom jag hoppas på bättring får du en bild också, men på en annan klocka än i morse. Morse föresten, det är ju fan förmiddag innan du får tummen ur ... :D
Rolex 2016-11-25.jpg
Ha!! Det går ju fan inte att ta en vettig bild innan ljuset blivit någorlunda! Å andra sidan så verkar du ju ha problem oavsett ljus...
Bara så du vet så är jag utbildad på att döda hundar tyst och effektivt! Så kommer jag i närheten av dina attackpudlar så är det bäst du håller dem i kort koppel annars blir det pälsmössa!!!

Nåja... även om utbildningen var gedigen så är jag nog för mycket hundmänniska för att göra annat än att klappa byrackorna..;-)

Man e Kung Kung Ku.. Jajaja ni kan den misstänker jag?!
Försökte hitta en bild som skulle illustrera alla högflygande planer som antagligen smidits inför denna fantastiska fredag.. Både lönefredag OCH Black Friday!!
För egen del får det räcka med ett nytt strap på IWC flygaren...
IMG_1883.JPG

Hej på Er!! :)

Hej på dig - trevlig helg!
BLACK FRIDAY

IMG_1660.JPG

Tillbaka
Topp