Black Friday!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sju?! SJUUUU sidor?!? Vad i helvete!!! @jabla !!!!!!
Inte mitt fel, black friday är en svart dag för fredagstråden.Sju?! SJUUUU sidor?!? Vad i helvete!!! @jabla !!!!!!
Ha!! Det går ju fan inte att ta en vettig bild innan ljuset blivit någorlunda! Å andra sidan så verkar du ju ha problem oavsett ljus...Tror det beror på dålig karma som ett resultat av sen trådstart. Mina hundar behöver gå ut på morgonen och nu får dom vänta en halvtimma till för att du inte får igång trådjäveln i vettig tid. Dom har lovat att bita dig i benet när vi träffas ...
Eftersom jag hoppas på bättring får du en bild också, men på en annan klocka än i morse. Morse föresten, det är ju fan förmiddag innan du får tummen ur ...
![]()
Yes! Riktigt grym är den, tack!Grym! California dial?
Fogat kaklet på egen handFortsätter vi gnabbas så passerar vi snart 10 sidor ju...
Färdigäten... Men gvs finns en bild från tillagningen...
![]()
Fantastisk tavla @Affe
Ny kvällsklocka tänkte jag men vadsomhelst för tio sidor i kvällstråden.
Man e Kung Kung Ku.. Jajaja ni kan den misstänker jag?!
Försökte hitta en bild som skulle illustrera alla högflygande planer som antagligen smidits inför denna fantastiska fredag.. Både lönefredag OCH Black Friday!!
För egen del får det räcka med ett nytt strap på IWC flygaren...
![]()
Hej på Er!!![]()
Yesss Sir. Kvällsklocka på. Musse blev visst lite på örat när minstingen nattades...Inte mitt fel, black friday är en svart dag för fredagstråden.
Uppmanar alla att byta till kvällsklocka och lägga upp en ny bild. Pronto!!!
Lägger upp lite matrester, oklart vad vi stoppat i munnen...Fortsätter vi gnabbas så passerar vi snart 10 sidor ju...
Färdigäten... Men gvs finns en bild från tillagningen...
![]()
Faktiskt! Dagen innan en Julafton. Gick fortare än jag trodde att få dit kaklet så jag hade inte köpt fog än. Fick den där fogen av en granne.. långt efter fattade vi att det var klinker fog....Fogat kaklet på egen hand![]()
Beror väl ändå väldigt mycket på vilken modell av märkena? Skulle välja sbgd001 framför dom flesta Rolex![]()