Ställer mig gärna i kö till dagen du tröttnar.Nytt från igår. 16613 med "sultan dial". Silver tavla. Ganska mysig.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ställer mig gärna i kö till dagen du tröttnar.Nytt från igår. 16613 med "sultan dial". Silver tavla. Ganska mysig.
![]()
Fortsätter med Black Bay. Fast en annan variant. Ny för dagen.Trevlig helg klockvänner!![]()
Hoppsan!![]()
Fortsätter med Black Bay. Fast en annan variant. Ny för dagen.
Tackar! Vi i Göteborg gillar Tudor, det är sen gammalt. Men jag är osäker på om de är så populära hos dörrvakterna...Hoppsan!
Grattis!
Är Tudor den nya Bratten i GBG?![]()
Saknar den där.God fredag! Matchande happy socks till AP'n samt trevlig utsikt av TT från Malmö kontoret.
![]()
![]()
![]()
[QUOTE="InFeFe, post: 1616548, member: 234![]()
Trevlig helg
Vart det något skjutet för dig. och trevlig helg på dig också.![]()
Sen idag. Skönt att vara inne i värmen efter en jaktdag i Skåne. Mycket regn och kronhjort...
Hoppas att alla får en trevlig helg.
Vart det något skjutet för dig. och trevlig helg på dig också.
Still going strong!Saknar den där.
Ja det gör ju det så lycka till då.Nej jag sköt inget - kommer fler tillfällen
Fullt normalt! Precis bytt för andra gångenHur många klockbyten snittar man per dag? Två-tre? Det känns normalt.
![]()
Saknar min gamla! SnyggFullt normalt! Precis bytt för andra gången
![]()
Den är kul den där. Jag får associationer till gula smilegubben med de vänliga ögonen. Det ser ut som klockan ler åt en. Är det bara jag som uppfattar det så? Sannolikt.![]()
Fortsätter med Black Bay. Fast en annan variant. Ny för dagen.
Tack!Saknar min gamla! Snygg![]()
Hur många klockbyten snittar man per dag? Två-tre? Det känns normalt.
![]()
Thx, känns som mer jag! Riktigt nöjd för stundenSnyggt, grattis!![]()
Grattis till hus försäljningen det blir väl en ny klocka då kan jag tänka mig.Stella myser i nya puffen, och jag konstaterar, lätt chockad, att jag sålde mitt föräldrahem för ett par timmar sedan
Trevlig helg på er alla KS:are!
![]()