D
Deleted member 1154
Guest
.
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Vet inte exakt hur tjock den är, men jag körde den till kostym tidigare idag och den slank enkelt in under en skjorta i storlek 37... Och det gjorde inte tex min gamla Rolex Hulk. Tål bad! 100 m.
Du är en riktig vilde du! Åker taxi och har Hublot, vilken lyxlirare!
Najs! Skruvad krona?
Då förtydligar jag det för folk som eventuellt tar illa upp, jag skojar med ÄrnestoLugn kompis, folk som inte känner oss fattar inte att du driver
Snygg. Riktigt fräsch! Stort grattis!Det kom in nytt tidigare idag så vad passar väl bättre än att boosta tråden med ett inlägg!
Hublot Big Bang Black Caviar
Ha ha, jag kan sluta när jag vill. En klassiker!Fösta köpdosan på över 2 år, och jag som hade slutat snusa . Jag har bra karaktär, det blir bara den här dosan sen slutar jag att snusa igen !
Grattis!Det kom in nytt tidigare idag så vad passar väl bättre än att boosta tråden med ett inlägg!
Tackar ödmjukastLÄCKERT! Stort grattis John!
Eller hur! Det känns som den blir kvar längre än förra rollenGrattis!
Snyggt o utan datum.
Det krävdes att du hade semester ett tag, vi har saknat dig.YES!! 10 sidor!!
Tackar så mycket! Jag är mycket nöjd!Snygg. Riktigt fräsch! Stort grattis!
Var inte du klar för i år med din trio, Visst har jag läst det någonstanns En blir nog aldrig klar dessvärre hehe
Cool hublot, stort grattis!
Två veckor till, när blir det poolparty???Är det fredag? Inte lätt att hålla reda på dagarna efter 6 veckor semester... tur det är 2 veckor kvar så jag hinner reda ut vilken veckodag det är.
När du kommer hit!Två veckor till, när blir det poolparty???
Kanske på onsdag.När du kommer hit!
Mycket mulligtHublot Big Bang Black Caviar
Grym klocka (och fantastiskt bra och passande band!)Är det fredag? Inte lätt att hålla reda på dagarna efter 6 veckor semester... tur det är 2 veckor kvar så jag hinner reda ut vilken veckodag det är.
Den är härligt pigg. Kika in i Zodiactråden så ska du få se en och annan grym klocka.Grym klocka (och fantastiskt bra och passande band!)
Grym klocka och bira, även om Maximus är min favorit. Fast denna är inte dum heller.. Skål.Äntligen helg!