Grym bild @JoberMan, och visst fan smakar San Miguel bättre utomlands en hemma i regniga Sverige !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
det var det jag misstänkte.... så många seikos, då måste du vara värstKörde dubbelt.
Exakt vad för spyware är det du smittat mina maskiner med för att vara så snabb?..
Haha, du är bra rolig du. Tänk på att jag bor därBröllop i orten. Klädkod? Adidas.
Behöver nåt som tål vatten och rumpmasarna i Ludvika....
Hur känns det med aquanuten nu när du har haft den några dagar? Fortfarande nöjd?Its friday o'clock, fuckers!
Skål och grattis!Firar in semestern med lite bubbel.
Fick reda på att jag börjar nytt jobb efter semestern också!
Fyfan vilken bra dag.
Tack!Skål och grattis!
Mora klockor är underskattade!!!Kör en till bild, finns väl ingen regel som säjer att det måste vara en armbandsklocka för att man ska få vara med i fredagstråden !!!
Härligt, grattis!Firar in semestern med lite bubbel.
Fick reda på att jag börjar nytt jobb efter semestern också!
Fyfan vilken bra dag.
Ha!!Fösta köpdosan på över 2 år, och jag som hade slutat snusa . Jag har bra karaktär, det blir bara den här dosan sen slutar jag att snusa igen !
Shit, alla verkar ha en PADI...
Jaja, min Explorer hälsar iallafall från Gotland. Trevlig helg.
PommacHärligt, grattis!
Vad lirar du för bubbel då?