Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Concept 2000?Trevlig helg!
![]()
Stiligt!Trevlig fredag mina vänner.
![]()
Yes! Visst är den häftig!Concept 2000?Snygg!
Grymt läcker faktiskt!Yes! Visst är den häftig!
Ploppen är bra vacker! snyggtOvan yta än så länge... Trevlig helg!!!
![]()
Följer du inte med?Förresten, har du en liten svart? Trodde du var mer åt det orangea hållet. Är den ny? Har ju en själv som jag är så nöjd med.
Hahahaha![]()
Blir inte riktigt klok på var du har handen men det kanske bara är min fantasi,dessutom är väl din hund svart.
Haha.. jag ligger i en hög av kuddar och det är min rävkudde du ser. Inget annat.![]()
Blir inte riktigt klok på var du har handen men det kanske bara är min fantasi,dessutom är väl din hund svart.
Jag vet vad jag tror och det förklarar inte din ludna mage men jag kanske ser nyktert på det i morron.Haha.. jag ligger i en hög av kuddar och det är min rävkudde du ser. Inget annat.![]()
Precis som allt annat med Rolex är lumen diskret.Testar min nya Rolex lume, nöjd
![]()
Ser inte den diskreta klockan för alla mutor.Bjuder på ett Rolex foto som heter duga![]()
YM är väl diskretSer inte den diskreta klockan för alla mutor.![]()
men svårfotograferad...YM är väl diskret![]()
Med dålig kamera jamen svårfotograferad...
Titta bara hur den skämmer ut sig ihop med matsilvret...Med dålig kamera ja![]()
Gäsp haha snyggTitta bara hur den skämmer ut sig ihop med matsilvret...
![]()
Diskbänksrealism...Gäsp haha snygg![]()
![]()
Love it hahaDiskbänksrealism...
Lovar snygg bild imorgon i dagsljusDiskbänksrealism...
Lycka till, har jobbat hårt för att få till den här förra sommaren.Lovar snygg bild imorgon i dagsljus![]()
Ska fasen slå denLycka till, har jobbat hårt för att få till den här förra sommaren.
![]()
Som sagt, Lycka till.Ska fasen slå den![]()
Din YM fick mig på fall hehe, fast gillar min blåa tavla lite mer.Ska fasen slå den![]()