• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD 5/8 by Jabla and the yellow INOX again.

jabla

Sarlacc
2-Faktor
Då har det nyligen blivit fredag och alla kvällströtta/morronpigga har redan sumpat sin chans att komma högt upp, trodde ni verkligen att jag betalt 2000:- för att behöva ställa väckarklockan på 8:26?

Jag tycker vi börjar dagen med en snäll fredagsfräckis @SalvadorDali

IMG-20220622-WA0000.jpg

Idag för sex år sedan den 5/8 2016 startade jag den stora INOX-testtråden.
Och för att spinna vidare på temat tävling i förra fredagstråden av @martaSM30 tänkte jag att vi kör en utmaning idag.
För varje person som postar en nytagen bild här där deras klocka badas i någon annan vätska än vatten skänker jag 50:- till BCF.

20220804_135457.jpg

Gräsklipparöl är ju ett slags bränsle som motorn inte tål (kanske inte jag heller i för stora mängder!) men nu skall vi se vad den Gula tycker om akrylatbensin.

20220804_224756.jpg

En snabb koll visar att enda märkbara skillnaden är en manlig doft men det går nog snart över. (Riktiga män luktar mer och mer reduktionsplikt nuförtiden!) ;)

Hoppas ni och era klockor får fint badväder och trevlig helg på er allihopa!

Haha...ja jävlar du kan du Farbror @jabla , själv var jag 53 och bodde hemma hos mamma! Härligt inhopp du gjorde min vän, och skönt klirr i kassan till BCF!

Ha en jätte skön Fredag och en jättetrevlig helg aLLa Klocksnackare, snart dax att dra till jobbet....

1ABC0E06-F180-4C6A-829E-9DB66D0ED7E2.jpeg

C385BE6E-74AD-4AC1-9A8B-81293BC2CB57.jpeg

Då har man varit igång i några timmar, men se där, nu tittar solen förbi 🥳 , det har inte hört till vanligheten den senaste veckan!

7184FB00-7263-4A3E-9209-ACF8C9FFAAC5.jpeg

Senast ändrad:
IMG_1160 (1).jpeg

Godmorgon @jabla och semestefirande @RicVin samt övriga klocksnackare. 5 augusti 1776 på Egges teater, Norrköping var det Svensk premiär av William Shakespeares pjäs ”Romeo och Julia”. Att vara eller inte vara ,det är frågan! En sak är säker iallafall. Helgen är här, så ta hand om era nära och kära. Ha,re gott och trevlig helg//😎(Ps: Strax sadla upp på klipparen för en sväng på golfbanan men då sover du bäste herr @jabla)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp