• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engström certifikat Rolex Submariner

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om jag ställer frågan såhär istället:
Ni som köpt en Rolex hos Rob E. Hur står det på baksidan av era certifikat? Se bild ovan på denna submariner.
Tycker det t om ser ut att vara exakt samma handstil som på den 116600 jag ägde, där hade M skrivit under kortet. Jag kan skicka bild till dig via PM om du vill.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Från 2015



image.jpeg
 

moka

Omega
Här är två bilder till, dock inte med länken på. Klockan är ursprungligen från Rob E och har efter det varit och vänt hos Jälmers Ur där nuvarande ägare köpt den. Så äktheten borde inte ifrågasättas?
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    119.5 KB · Visningar: 266
  • image.jpeg
    image.jpeg
    89.5 KB · Visningar: 267

Noxin

Omega
Mitt är skrivet på samma sätt. Saknar till och med ett sista "i" på augusti. Köpte klockan för inte så länge sedan här på KS.
image.jpg
 

J&B

Omega
Jag känner igen handstilen men vill inte hänga ut här. Skicka PM om du vill ha detaljer. Han jobbar på Rob iaf så utan att kollat klockan så är signaturen ok iaf.
 
Topp