• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Robeventet of the year!

Visst. Bra att pöbeln inte förstår det gastronomiska med folie gras. Fortsätt du med vitt vin och räkor toppat med päronhalva med smält After Eight som efterrätt. Bjud över Jonte också. Ha det mysigt.
Ännu värre räkor o vitt vin och massa 80 talstrams med after eight. Jag vill ha riktigt kött tack. Gåslever och andra saker må smaka gott men det är fortfarande kroppens reningsverk. Där samlas alla tungmetaller och annat skräp. Bubbel, absolut, men inte till rött kött, men framförallt ska bubbel vara av bra kvalitet.

horse-waiting-window-meme.jpeg

10 dagar kvar. Går in i tråden flera ggr per dag bara för att få bekräftat att jag har alla rätt.
I bland är cyberspace stort och ensamt. Ingen respons hur jag än letar. Mörkt och kallt, börjar huttra nu.
Har tävlingsledningen somnat? När händer något? Är Spencer66 egentligen en chimär?
Ska jag äta innan vi ses?;)

Jag har tackat nej till extrajobb den dagen och dagen efter. Jag är förberedd. Väntar bara på att Spencer ska göra min dag och säga att jag är välkommen att följa med

Jag reser med dubbla batteribankar denna vecka för att kunna uppdatera denna tråd tillräckligt mycket under arbetstid... En evig väntan, så mycket vardagsångest!:nailbiting:

Tillbaka
Topp