• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Robeventet of the year!

Klart nu och ingen lyckades... Två lyckades sådär och de får komma..

De två som får komma där fyra platser fanns är....

Ta daaaaa

@Callxx och......

@Luciano Cau Om jag läst rätt...

Fråga ett var följande..

Min första..

image.jpg

Syrrans första..

image.jpg

Sedan var det Ariste, men jag outar inte medlemmar,,

Sedan@joberman

image.jpg

Och sist @Aurum där man måste gå tillbaka till gula (och Aurum hette något annat och var 15 år..)

image.jpg
image.jpg

Det blev alltså bara 2 av 4 platser tagna..
Så vad händer med de sista 2? :D

Va! Skämtar du!?!? Vad ska han göra i en butik? Han älskar väl online, gråhandlare etc. Han kan följa eventet online tycker jag.

Tråkig inställning! Bara för att man handlar online kan man väl uppskatta att se klockor i butik och gå på ett sådant här event.
Jag har inte läst hela tråden och kanske missar något skämt här men ändå... Och att Spencer gillar inlägget också, får lite mobbing feeling?
Hoppas jag missat något internt skämt här...

Tråkig inställning! Bara för att man handlar online kan man väl uppskatta att se klockor i butik och gå på ett sådant här event.
Jag har inte läst hela tråden och kanske missar något skämt här men ändå... Och att Spencer gillar inlägget också, får lite mobbing feeling?
Du har missat jättemycket. Läs alla inläggen.

Äh, Fantomen är bara bitter. Fick rådet att blocka honom när jag var ny, så jag ser inte vad han skriver :)

Jag vet dock inte om det är så att Rob har noll kommersiellt intresse med dessa events, att de enbart anordnar dem för att vara snälla mot klocknördar som "aldrig" kommer handla hos dem. Att sitta i en tråd och häva ur sig att man aldrig skulle handla hos AD och sedan vilja gå på ett intimt event hos AD kan ju sända lite dubbla signaler. Vet inte om det är nåt att haka upp sig på dock!
Är jag bitter för att jag inte fick plats? Absolut. :)

Jag vet dock inte om det är så att Rob har noll kommersiellt intresse med dessa events, att de enbart anordnar dem för att vara snälla mot klocknördar som "aldrig" kommer handla hos dem. Att sitta i en tråd och häva ur sig att man aldrig skulle handla hos AD och sedan vilja gå på ett intimt event hos AD kan ju sända lite dubbla signaler. Vet inte om det är nåt att haka upp sig på dock!
Är jag bitter för att jag inte fick plats? Absolut. :)
Känns som att vissa bara griper efter halmstrån.
Det är trevligt att handla via AD, jag har gjort det, och kommer att göra det fler gånger i framtiden. Det roliga är att folk som klagar har själva importerat och köpt begagnade klockor.
Jag talar bara för mig själv nu, som medveten konsument handlar man där man får mest för pengarna. Om det endast skiljer tusenlappar, då föredrar jag AD.

Man kanske kan införa någon regel, att det bara är folk som ENBART handlar från AD som får gå på framtida event? Ni får gärna hårdgranska alla andra deltagare, för vem vet, det kanske är fler än jag som har importerat *oh no*

Eller så kanske man kan ta av sig sina skygglappar, för vem vet, det kanske blir en ögonöppnare för dem som inte brukar handla så värst ofta från AD?

Senast ändrad:
Känns som att vissa bara griper efter halmstrån.
Det är trevligt att handla via AD, jag har gjort det, och kommer att göra det fler gånger i framtiden. Det roliga är att folk som klagar har själva importerat och köpt begagnade klockor.
Jag talar bara för mig själv nu, som medveten konsument handlar man där man får mest för pengarna. Om det endast skiljer tusenlappar, då föredrar jag AD.

Man kanske kan införa någon regel, att det bara är folk som ENBART handlar från AD som får gå på framtida event? Ni får gärna hårdgranska alla andra deltagare, för vem vet, det kanske är fler än jag som har importerat *oh no*

Eller så kanske man kan ta av sig sina skygglappar, för vem vet, det kanske blir en ögonöppnare för dem som inte brukar handla så värst ofta från AD?
Det låter lika illa när man försöker dra ut foten ur klaveret...

Jag gillar ironi och lite hårt skämtsamt attityd, brukar dock enbart köra sådant med polare som jag vet kan ta det.
Men vad vet jag, ni kanske känner varandra privat utanför forumet och jag missar era interna skämt...
Nej. Jag inkognito. Du hittar aldrig Fantomen – han hittar dig. Gammalt djungelordspråk.

Vem vet. Du kan ju testa med att gå på fredagsbönen på moskén på Södermalm. Allahu Akbar.
Hörru Mr Walker eller Stern eller vad du nu kallar dig. Fantomen har ju många namn. Men helt ärligt så liknar ditt agerande mer Don Quijote.. Du fightas med alla jävla Väderkvarnar samtidigt mannen.
Är det en tvångstanke att hugga på nästan allt och alla? :)

Senast ändrad:
Vem vet. Du kan ju testa med att gå på fredagsbönen på moskén på Södermalm. Allahu Akbar.
Vågar inte. Det kan få samma utfall som när min kompis drog med mig till en klockbutik när han skulle köpa en klocka för tio år sen. Jag gjorde ingen hemlighet av att klockor var astråkigt. Men den jäkla handlarn fick mig att gå ut som sökande i klockismens mystik.

Hörru Mr Walker eller Stern eller vad du nu kallar dig. Fantomen har ju många namn. Men helt ärligt så liknar ditt agerande mer Don Quijote.. Du fightas med alla jävla Väderkvarnar samtidigt mannen.
Är det en tvångstanke att hugga på nästan allt och alla? :)
Fantomen är hård mot de hårda :cool:

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp