• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rogart-63

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en band som @rogart-63 tillverkade åt mig. Kunde inte vara nöjdare. Bra kommunikation och helt underbart resultat!
Nu behöver han bara skriva i min GG-tråd också ;)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Har fått hjälp med service, reservdelar samt ett custom made racing strap. Oerhört nöjd med allt! Dessutom svarar han på alla mina dumma frågor :) Tack @rogart-63

100% goodguy!
 

Calle med C

Panerai
Jag har gjort så många affärer med Roger att jag inte knappt kommer ihåg alla. Mycket hjälpsam, trevlig och är en hejare på att få fram delar osv!
100% GG!
 

GMT Andy

Omega
Fick kontakt med @rogart-63 när jag letade manual till en Citizen som han ordnade fram hur snabbt som helst.
När jag sedan behövde hjälp med en nyinköpt Seiko som pajade vid första omställningsförsöket fixade o donade han med stort
tålamod och inköp av delar som visade sig behövas. Plus att snabbt svara på mina nybörjarfrågor. 100% Good Guy !
 

Surfarn

Omega
2-Faktor
rogart-63 servade min Seiko, det gick snabbt och smidigt. Han förklarade tydligt och bra vad felet var och hur han gick till väga. Jag skulle utan tvekan skicka mina klockor på service till honom igen, eller handla med honom. En tvättäkta Goodguy helt enkelt.
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Köpt en Seiko-kronograf av @rogart-63 som han fixat i ordning. Absolut en good-guy som svarade tålmodigt på min frågor :) Klockan levererades på ett av honom skapat läderarmband som var topp! Gör gärna affärer i framtiden!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Just köpt stiligt militärur av rogart. Ytterst smidig affär, blixtsnabb välpackad leverans. Goodguy!
 
Topp