• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rogart-63

mofo

Audemars
2-Faktor
Gjort affär igen, gick bra som vanligt!
Hoppas du får igång klockan så kan du posta i tisdags-tråden ;)
 

Brunleif

Panerai
Har precis fått hem ett band som jag köpte i helgen!
Jag är mer nöjd med bandet än klockan! Mer Goodguy är svårt att hitta
 

Zalath

Panerai
Köpt strap och är som vanligt nöjd. Good guy!

IMG_20160620_121635.jpg
 

Maro

Audemars
@rogart-63 har med svett och tårar fått ihop en ordentligt möglig Seiko åt mig. En livräddare i nöden helt enkelt, för Seikos iallafall:)

Stort tack för hjälpen!
 

Calle med C

Panerai
En mycket pålitlig och bra herre. Har servat tre klockor (och bistått med en himlans massa hjälp och kunskap) var av en är hemma i dagsläget. 100% GG.
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Har fått service på en klocka utförd. Väldigt bra gjord, smidigt bemötande och grymt väl emballalerad när klockan skickades tillbaka. Skulle utan tvekan både köpa och serva klockor igen hos Rogart.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Utmärkt att ha göra med, skickade in 4 klockor med varierande service behov.
Allt klar inom en vecka och kan inte annat än berömma och imponeras! Rekommenderas :)
image.jpeg
 

kk74

Breitling
2-Faktor
Köpte en Omega Deville av Rogart-63 och det var en mycket trevlig och smidig affär. Mycket bra paketerat, bra kommunikation och klockan var precis som beskrivet. Mycket nöjd!
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Har fått hjälp med service och annat fixande och tricksande vilket alltid varit snabbt, smidigt och trevligt. Nu fick jag dessutom chansen att sälja en Squale 1553 vilket också var en mycket smidig affär. 100% goodguy.
 
B

Banankontakt

Guest
Sålt till @rogart-63 . Seriös köpare som varmt rekommenderas!

Har även köpt och fått hjälp av honom.

100% goodguy!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp