• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex 116610LV Hulken

wilsdorf

Omega
Knepig fråga. Jag var tidigt på bollen och - mot min vana - slog till på en ny Hulk så fort den kom. Älskade den...satt och kollade på den hemma i olika ljusförhållanden och belv fascinerad över djupet på tavlan. Länken och Glidelock....helt sjukt bra. MEN.....varje gång jag skulle packa ihop vilka klockor jag skulle ha med mig så blev den dissad för andra. Den är helt enkelt inte jag och själv fick jag aldrig ihop matchningen. Efter 3 år i lådan där jag möjligen haft den 5 ggr på handleden så blev den utbytt. Rätt så nyligen men ångrar mig INTE. Ännu dvs...:)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Har haft min i snart ett halvår och älskar den bara mer och mer! Den passar till allt och den kan se väldigt olika ut beroende på ljus, allt från ljusgrön till svart. Här kommer några bilder på min :)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Har haft min i snart ett halvår och älskar den bara mer och mer! Den passar till allt och den kan se väldigt olika ut beroende på ljus, allt från ljusgrön till svart. Här kommer några bilder på min :)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Blir ett helt annat utseende med gummi. Snyggt, även om jag föredrar länken.

Har sett att det också finns en PVDad Hulk till salu här på forumet. Någon som har mer info om den?
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Jag gillar den starkt, inte provat den innan en GTG nu förra veckan. Men den är läcker i sina skiftningar. Skulle helt klart tänka mig att ha en hulk i lådan.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag får be om ursäkt för den dåliga bilden.. Har testat Hulken och gillar den skarpt!
Tror dock inte att jag skulle byta min nuvarande 114060 mot en gröning om jag fick tillfälle.
image.jpg
Jag tog klivet från LV till LN. LV är extremt jävla toksnygg enligt mig - men den har för smalt användingsområde i en mindre samling... Tyvärr.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Min kompis har lovat att sälja sin, så fort han har tröttnat på den. Väntar och väntar... :)
 
Topp