Hm... undra hur det skulle se ut med ceramic kermit, alltså med svart tavla och grön keramisk ring... hmm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker mig ha sett helt okej prissatta på blocket? Typ jalmers ur så lär ju vara bra skit
Mjo det är inte långt ifrån fullpris.. mycket efterfrågan på de där härliga dårarnaMjo det finns ett gäng, tycker dock att priserna är lite saftiga.
Snyggt! De bilderna visar verkligen hur olika den gröna färgen kan uppfattas.
Fan så grym. Hulken känns mycket mer levande än dens svarta broder. Dags att komma upp till Stockholm nu Oskar!
Fan så grym. Hulken känns mycket mer levande än dens svarta broder. Dags att komma upp till Stockholm nu Oskar!![]()
Bara att hojta till lite i förväg så ser jag till att vara ledig.Håller helt klart med dig. Ja, var längesen jag besökte storstan nu, får bli en gtg framöver![]()
Satan vad cool den är alltså.Grymt fin, här kommer en bild på min som dessvärre såldes för en kort tid sedan, saknar den redan
![]()
Tack för du lade upp den bilden.. Nu vet jag vilken jag jagar!Bara för att...
![]()
![]()
Så det är du som lägger upp så fina bilder på instagram!! #rolexhulkHär kommer lite fler bilder jag fotat
![]()
![]()
![]()
Tycker den blir riktigt tuff med rubber b!
Berätta gärna varför om du har lust!Saknar min men påminner mig själv om varför jag sålde den. Hat-kärlek.
![]()
Håller med @Pauledward utveckla gärnaSaknar min men påminner mig själv om varför jag sålde den. Hat-kärlek.
![]()
Jag kan iof svara då jag oxå har blandade känslor. Det gröna tröttnade jag på efter ett tag. Tyckte inte det funkade så bra i längden. Skulle dock vara kul att äga en igenHåller med @Pauledward utveckla gärna![]()