• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex datejust royal watches värt?

Tack, Ja det känns som ett rimligt händelseförlopp. Får fundera lite närmare. Skogsgrön urtavla.. Det är lite "tacky" va? .

Finns det gröna tavlor till femsiffriga DJ? Säger inte att det inte finns, men jag kan inte komma ihåg att jag sett det.

Blå, grå, vit å svart är nog de vanligaste och lättast att hitta.

Ny fråga då istället som Öbo redan svarat på. Tänker kosta på mig en ny tråd med mer precis förfrågan senare. Om någon vill svara på en ny fråga, om du har 45K, vilken DD / set up skulle ni lägga pengarna på.

Exakt och det blir han, jag nämner då att han får en 6 siffrig för det priset. Något han uppskattar. Vad du däremot vill komma fram till är fortfarande oklart.
Trams fortfarnade..
Hur är det relevant om han får en 6-siffrig för priset som en 16220 kostar? Det är två helt olika modeller. Lämnar dig här nu. Trevlig kväll.

Royal Watches har löjliga priser på alla sina klockor. Detta var inget undantag.

Ny fråga då istället som Öbo redan svarat på. Tänker kosta på mig en ny tråd med mer precis förfrågan senare. Om någon vill svara på en ny fråga, om du har 45K, vilken DD / set up skulle ni lägga pengarna på.

Jag har inte stenkoll på den senaste prisutvecklingen, men om du kan tänka dig en DD på läderarmband borde du kunna hitta ngt i det häradet, kanske lite mer om du vill ha med safirglas. Jäkla trevlig allroundklocka (jag har en med double quickset på läder) och mkt väl ett akternativ till en DJ.

Om ingen köper till dom priserna lär dom väl sänka.
Sure, så är det ju, folk köper väl antar jag. Eller prutar.
Lite bisarrt bara, detta är ju OT och annan handlare (som också är seriösa och bra) men ändå samma ämne. Var lite sugen på en vanlig ny Exp1 i vintras, var inne på Rob, de hade på lager för 60900, gick vidare till gråhandlaren LW, de hade också en inne för några tusen >mer< än Rob.

Senast ändrad:
Många handlare marknadsför sig väl utanför utanför Sverige och bara där får vi smaka på skenande priser (utöver hysterin) pga vår pissvaluta?

Hejsan,
Ny, slänger ut en fråga tills jag blir tillrättavisad.

Lite sugen på:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Rolex datejust 36 ref. 16220 -2002 https://www.blocket.se/vi/83547421.htm

Blir jag rånad?

Mvg
Ola
Den 16220 du länkar till har "chippat" glas, en del fula märken på bezeln och en del övriga bruksspår..... servicehistorik?. Verkar vara denna: https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-16220.105394/
På blocket är den nu lite väl dyr.

Senast ändrad:
1) Är Zed en lurifax som säljer fake?
2) Är Zed lite lurifax och säljer äkta men lite mixtrade klockor?
3) allt är ett missförstånd?
Man undrar ju ändå.

Skojar du? Du menar att jag säljer fake eller mixtrade klockor för att det står fel referensnummer i annonsen?

Tillbaka
Topp