Olish1
Basic
All right! Djuplodar, tack för feedback.Sök och du skall finna - väldigt goda omdömen i GG-tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
All right! Djuplodar, tack för feedback.Sök och du skall finna - väldigt goda omdömen i GG-tråden.
Tagga ner korsfästningsretoriken ett par snäpp. Tonen känns tråkig. Läs igenom en användares trådar och bilda dig en uppfattning.1) Är Zed en lurifax som säljer fake?
2) Är Zed lite lurifax och säljer äkta men lite mixtrade klockor?
3) allt är ett missförstånd?
Man undrar ju ändå.
O nej!! Jag reflekterade bara mina tankar med den lilla input jag har, inte meningen att hänga ut men skrev ju faktiskt alternativ 3)!Skojar du? Du menar att jag säljer fake eller mixtrade klockor för att det står fel referensnummer i annonsen?
Gör så och bilda dig en uppfattning. Har inte köpt av Swissera själv. Men med de omdömena skulle jag inte tvekaAll right! Djuplodar, tack för feedback.
Grejen är att sånt där dyker upp i googlesökningar. Man bör därför passa sig innan man skriver sånt där ens på skämt. Bra att tänka på för framtidenO nej!! Jag reflekterade bara mina tankar med den lilla input jag har, inte meningen att hänga ut men skrev ju faktiskt alternativ 3)!![]()
Yes! Jag tycker att 16234 känns intressant. blå urtavla är vackert asså!Men åter till något sorts ämne. Om jag var ute efter en plexi-DJ med engine turned bezel så skulle jag kolla närmare på dem. Personligen gillar jag bättre en femsiffrig safir-DJ med slät eller fluted bezel, dvs 16200 eller 16234. 16233 går inte heller av för hackor, men den är lite mindre diskret
Vad är det för nivå egentligen?@Zed är jag förlåten? Eller måste jag dö?
Även om tråden stängs kommer ditt trams att ligga kvar sökbart. Vilket är helt i sin ordning.Kanske skall stänga ner hela tråden här och ta nya tag med en ordentlig fråga. Så slipper mitt snedsteg ligga sökbart etc?
Var får Man en 116234 för. 48k?![]()
Hemskt ledsen men det framgår ju tydligt att jag gjorde bort mig till trots att jag inte menar något illa med något jag skrev.Även om tråden stängs kommer ditt trams att ligga kvar sökbart. Vilket är helt i sin ordning.
Var nämnde jag den refen?![]()
Lätt 16234!16234 vs 116234. Vad tycker generellt?
Orkar du utveckla?Lätt 16234!
Den nämndes tidigare. Vilken 6 siffrig dj med vitguldsring får man för 48 då?![]()
Kikat på en klocka box finns cert likaså men inte stämplat .Med vad?
Föredrar också femsiffrig. Sexsiffrig har bla solid end links och hidden clasp, vilket är trevligt. Har dock svårt för de kraftigare och polerade luggarna.Orkar du utveckla?
Jag har haft en 6-siffrig och har nu en 5-siffrig. Tycker boetten är betydligt finare och trevligare storlek även om båda mäter 36mm. Allt är en smaksak.Orkar du utveckla?
Håller med om luggarna och att det blir för mycket polerat.Föredrar också femsiffrig. Sexsiffrig har bla solid end links och hidden clasp, vilket är trevligt. Har dock svårt för de kraftigare och polerade luggarna.
Mellan 40-45 för en fullset i fint skick tycker jag är rimligt. Är visserligen partisk i måletIntressant! Känner mig snart mogen för att göra en korrekt förfrågan på 16234, jubilee, vit eller blå urtavla. Vad tycker ni är ett OK pris för en 2000-talare i bra skick, komplett?
Vad menar du med "hur blir det då?"?Kikat på en klocka box finns cert likaså men inte stämplat .
Om inte poletten fallit ned ännu från min tidigare post finns det en dedikerad tråd för denna typ av frågeställning som du kan kika påIntressant! Känner mig snart mogen för att göra en korrekt förfrågan på 16234, jubilee, vit eller blå urtavla. Vad tycker ni är ett OK pris för en 2000-talare i bra skick, komplett?
Hej OlaHejsan,
Ny, slänger ut en fråga tills jag blir tillrättavisad.
Lite sugen på:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Rolex datejust 36 ref. 16220 -2002 https://www.blocket.se/vi/83547421.htm
Blir jag rånad?
Mvg
Ola
Det var snart tre år sedan vi tog över Royal Watches, det har hänt ganska mycket kring priserna som du säkert är medveten om. Gamla ägaren jobbade hemifrån medans vi nu har butik i centrala Göteborg.När förra ägaren drev det var det överkomliga priser imo. Känns som de flesta handlare smackar på rejält saftade priser nu för tiden, även LW, vilket är lite trist.
Jag menar certet finns men inte stämplat av någon AD klockan är från 2015 antagligen köpt av någon gråhandlare.Vad menar du med "hur blir det då?"?