• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer 214270 Unboxing

Moorflax

Patek
2-Faktor
Stort grattis! :)
Kan inte låta bli att undra hur en 17-åring har råd med en så fin pjäs.
Hoppas du blir gammal med den och att du får ge den till någon när och kär om många år!
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Stort grattis! :)
Kan inte låta bli att undra hur en 17-åring har råd med en så fin pjäs.
Hoppas du blir gammal med den och att du får ge den till någon när och kär om många år!

Tack!
Jobbar som diskare på helger och är duktig på att förvalta det jag skrapar ihop helt enkelt.

Det är tanken. Den här klockan betyder otroligt mycket för mig då den markerar min 18års dag (mer eller mindre). Dessutom är det min första Rolex vilket är otroligt stort, då jag drömt om detta i ett par år. Klockan kommer förr eller senare ärvas och min förhoppning är att den ska leva ut mig istället för tvärt om. :)
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor

Jax

Cartier
Grattis till en mycket fin Explorer.
När jag läser om hur du gnetar ihop till så inser jag hur korkad jag var i samma ålder. Den enda Explorer jag då kom i kontakt med fanns att köpa på bolaget ("snälla" arbetskamrater ställde upp och köpte ut). Inte f-n har jag den Explorern kvar idag. Iofs hade det väl inte varit mycket för barnen att ärva.

Lycka till med din Explorer och var inte rädd för att använda den. Den tål det.
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Grattis till en mycket fin Explorer.
När jag läser om hur du gnetar ihop till så inser jag hur korkad jag var i samma ålder. Den enda Explorer jag då kom i kontakt med fanns att köpa på bolaget ("snälla" arbetskamrater ställde upp och köpte ut). Inte f-n har jag den Explorern kvar idag. Iofs hade det väl inte varit mycket för barnen att ärva.

Lycka till med din Explorer och var inte rädd för att använda den. Den tål det.
Hahah! Jo jag föredrar faktiskt min* egen Explorer framför din* variant av explorer, om jag får säga det själv! :angel:
 
  • Like
Reactions: Jax

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag som aldrig köpt en ny Rolex undrar litegrann om det här är korrekt?

Namnlöst-1.jpg
 

ursula

Omega
Grymt jobbat med att spara ihop pengarna till klockan!
Grymt val av klocka!
Grym inställning till klockor och långsiktighet!

Grymt helt enkelt!
 
Topp