• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer 214270 Unboxing

Jag som aldrig köpt en ny Rolex undrar litegrann om det här är korrekt?

Namnlöst-1.jpg
Absolut inga problem! Har själv ett antal möten med den lådan.
D47D5C3A-8AFA-4429-96E7-385B3C1EE18B.jpeg
02362FB9-3103-4145-AC8D-DFD9C1B98898.jpeg
5AA28C8E-0C60-4E7D-BD0E-CC37D1C688B2.jpeg

Blev först smått fundersam när du pekade ut det. Självklart inget tvivel på äkthet men kanske att det var en deffekt. Men blev lättad av inlägget från @Nicke L då det sig att det uppenbraligen är normalt. :)
Plus att belysningen är rätt brant om man tittar på hur lång skugga kronan ger...och kronan är inte hög men på bilden lämnar den en lååång skugga på din bild.

Plus att belysningen är rätt brant om man tittar på hur lång skugga kronan ger...och kronan är inte hög men på bilden lämnar den en lååång skugga på din bild.
Jag jag tog bilderna precis vid fönster i direkt solljus. Exempel på det ser man också på den vita/beiga kartonglådan där konturerna av kronan syns mycket mer än vad den gör i sämre belysning. :pompus:

Tillbaka
Topp