• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

God morgon på er!
11953631-70CE-4F89-B024-789A632D4F88.jpeg

Jag råkade skriva i fel tråd tidigare (16570 istället för denna).
Jo jag har snöat in lite på vita 216570 men är lite orolig för mina platta klena handleder som bara mäter 16.5 cm.
Är det någon med den formen som kan säga huruvida det fungerar eller ej?

Senast ändrad:
Fy vad trevliga de ser ut! Ska in till stan och prova hur den sitter på i helgen, rätt vad det är så blir det en 216570 i examenspresent nästa sommar :)

Själv småletar jag efter en vit tavla till min svarta :)
Både den svarta och den vita är så vansinnigt läckra. Däremot slår det mig att den vita måste vara en av världens mest lättavlästa, och den svarta (som jag har) är precis tvärtom, väldigt svåravläst.
Någon som känt likadant för den svarta?

Jag kan hålla med om att den svarta är lite svårare att läsa av men jag har faktiskt fastnat mer för den än den vita.

Tja!
Har också börjat kolla på 216570 och funderar på att köpa en. Kollar både på svarat och vita och undrar ni som äger/ har ägt båda hur passa vita till alla kläder? Vilken gillar ni bäst?
Tack i förhand..:)

Tänkte köpa en 216570 typ nästa månad eller tidigare hoppas det finns nån till salu här..;) Helst fr 2016 eller nyare och fullset.

Tillbaka
Topp