Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv småletar jag efter en vit tavla till min svarta![]()
När man har svårt att bestämma sig gällande färgen...
Sanslöst vad jag gillar den, särskilt den oranga gmtvisaren. Pricken över i.Den vita tavlan är ju bara sjukt krispig, viktigt vid lekplatshäng.
![]()
Snygg bild. Sabrerat med klockan?
Själv småletar jag efter en vit tavla till min svarta
Både den svarta och den vita är så vansinnigt läckra. Däremot slår det mig att den vita måste vara en av världens mest lättavlästa, och den svarta (som jag har) är precis tvärtom, väldigt svåravläst.
Någon som känt likadant för den svarta?
Snygg bild. Sabrerat med klockan?![]()
Samma härJag kan hålla med om att den svarta är lite svårare att läsa av men jag har faktiskt fastnat mer för den än den vita.
Snygga båda färgerna, men i den vinkeln gjorde sig verkligen den svarta tavlan!Samma här
![]()
Det tog ett par försökSnygga båda färgerna, men i den vinkeln gjorde sig verkligen den svarta tavlan!
Och där var jag tillbaka...på att föredra vit igen![]()
Nu blev det visst vit istället!![]()
Och där var jag tillbaka...på att föredra vit igen...himla svårt att bestämma sig..
Tja!
Har också börjat kolla på 216570 och funderar på att köpa en. Kollar både på svarat och vita och undrar ni som äger/ har ägt båda hur passa vita till alla kläder? Vilken gillar ni bäst?
Tack i förhand..![]()
Cool kollar igenom gamla trådar om hur den sitter med olika kläder...Vit, i princip vart OWG senaste året med min.
Du kommer ångra dig, bara det faktum att säkert minst 95% av dina klockor har svarta/mörkare tavlor borde göra att du behåller vita![]()
Vit eller svart... Svart eller vit... Verkar som att den svarta har övertaget och att den vita ska få vingar!
Du kommer ångra dig, bara det faktum att säkert minst 95% av dina klockor har svarta/mörkare tavlor borde göra att du behåller vita
Japp, annonsen är tillbakadragen. Jag vet att jag kommer leta upp en ny ca 3 veckor efter jag sålt...samma visa varje gång så nu behåller jagDu har en poäng där, därför du tänker hålla på din?![]()