• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

20180524_152011.jpg

Mitt inträde i denna tråden. 216570 -14

Hade någon frågat mig för ett par år sen vilken Rolex jag skulle köpt hade Exp2:an hamnat väldigt långt ner på listan. Tyckte den såg ut som en leksaksklocka, något var bara fel. Den har dock sakta börjat ta fäste i huvudet och långsamt har jag tyckt den är bättre och bättre. Massa bilder i den här tråden har snabbat på förloppet...
Så idag var det dags! Ursäkta dålig bild, men det lär komma fler förhoppnignsvis bättre framåt

20180524_152011.jpg

Hade någon frågat mig för ett par år sen vilken Rolex jag skulle köpt hade Exp2:an hamnat väldigt långt ner på listan. Tyckte den såg ut som en leksaksklocka, något var bara fel. Den har dock sakta börjat ta fäste i huvudet och långsamt har jag tyckt den är bättre och bättre. Massa bilder i den här tråden har snabbat på förloppet...
Så idag var det dags! Ursäkta dålig bild, men det lär komma fler förhoppnignsvis bättre framåt
Gillade inte den heller förut och nu verkar den hur cool som helst. Hur känns den på sina 42mm? Funderar nämligen köpa en sj nästa månad..:)

Gillade inte den heller förut och nu verkar den hur cool som helst. Hur känns den på sina 42mm? Funderar nämligen köpa en sj nästa månad..:)

Har haft en svart och har 16,5 - 17 handled, hade inga bekymmer med Exp 2.

Den har en förmåga att hamna väldigt bra på handleden, plus att den inte är så tjock. Tyckte den var jättehärlig.

000DF88E-26ED-450D-B47C-E5B4B94A8B24.jpeg

.

Många snygga bilder på er 216570. Och om någon är sugen och sälja sin svarta uttagen 2016 eller senare fullset så håll ut till nästa månad. Då står swischen redo. ;)

20180524_152011.jpg

Grattis till en väldigt prisvärd Rolex, mkt klocka för pengarna i dagens mått mätt :) Kul!!

Tillbaka
Topp