• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

499E14CE-E37A-4887-B48B-60C099F2CEE9.jpeg

Bra drag i tråden, kul.

Någon som har ett svart rubber B till salu...till expyn då givetvis :)

Inget till salu tyvärr.

Det är lite lurigt vilket som är bästa gummit till expyn tycker jag, gillar inte att man måste återanvända spännet till rubber b.

Såg en kille, finns nog här t.o.m., som klämde på ett orange 22 mm isofrane, såg riktigt fett ut men inte så diskret :)

Någon som har andra tips på bra gummin som passar?

Jag saknar 216570 :( riktigt härligt klocka och dessutom en lite udda fågel som sticker ut från Rolex övriga sortiment. Tyvärr ingen plats i budgeten nu :(

Jag saknar 216570 :( riktigt härligt klocka och dessutom en lite udda fågel som sticker ut från Rolex övriga sortiment. Tyvärr ingen plats i budgeten nu :(
Hade den svarta för ett par år sedan men i min bok är den vita bättre. Index poppar liksom. Visarna känns på nåtvis bättre i proportion på den vita. Mer lättavläst tavla. Övriga klockor får nog vila ett tag till i lådan :)
7A8672E1-2CDB-46CE-97AE-3A8CBA36471A.jpeg

Hade den svarta för ett par år sedan men i min bok är den vita bättre. Index poppar liksom. Visarna känns på nåtvis bättre i proportion på den vita. Mer lättavläst tavla. Övriga klockor får nog vila ett tag till i lådan :)
7A8672E1-2CDB-46CE-97AE-3A8CBA36471A.jpeg
Jag har haft både och :angel: den vita är klart bättre, men den svarta poppar ändå oväntat mycket. Tavlan är ju åt matta hållet också vilket lyfter visarna.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp