Blir nog en vit denna gången
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog en vit denna gången
Blir nog en vit denna gången![]()
Det gick fort!
Tack!Vad i helvete! Nu kan jag ju vänta tills du ska sälja den
Grattis, ännu mer sugen nu!
Tack!
Kommer bli dyrt
Är snart kö på dessa oxå...förståligt
Åkte du och köpte i butik på en gång?
Förstår inte att 216570 inte är så "populär". Snyggaste av dom alla. Sjukt snygg och sjukt sportig. Listar ändå 72k. Och ligger runt 52-55k beggade. Borde kosta mer...![]()
Haha, snabb som en kobra. Grattis!
Japp...jobbar lite så gör jag..handla direkt över disk när möjlighet finnsÅkte du och köpte i butik på en gång?
Förstår inte att 216570 inte är så "populär". Snyggaste av dom alla. Sjukt snygg och sjukt sportig. Listar ändå 72k. Och ligger runt 52-55k beggade. Borde kosta mer...![]()
Ful? Tycker den är mkt snyggare än en tråkig sub..För att den är rätt ful i jämförelse till Rolex andra modeller. Dock passar den bra för folk med lite större omfång på handleden![]()
Vilken butik köpte du ifrån?Japp...jobbar lite så gör jag..handla direkt över disk när möjlighet finns![]()
Ful? Tycker den är mkt snyggare än en tråkig sub..
Ja snyggare enligt mig. Haft 3 sub:s och flippat alla. Ok inte ägt ex2 sålänge än men händer mer på urtavlan med gmt visare osv. Därför tycker jag den är snyggare, mer sportigare. Och för oss som gillar detaljer så har den urverk 3187 med paraflex (mer stöttålig) och parachrom hairspring (som nya sub:s), men ingen dålig klocka..Men är det för att du tycker att subben är "tråkig" vanligare som den äve blir fulare? Tycker subben är en utav de snyggaste klockorna som någonsin tillverkats. Men pga. Den frekventa förekomsten kors och tvärs kanske det blir lite mättat och tråkigt..
Men rent utseendemässigt har ju exp2an relativt konstiga proportioner och bärs stort. Därav kanske inte riktigt går hem lika bra hos den breda massan. (Inte lika tråkig) och då snyggare enligt dig verkar det som..
Ja snyggare enligt mig. Haft 3 sub:s och flippat alla. Ok inte ägt ex2 sålänge än men händer mer på urtavlan med gmt visare osv. Därför tycker jag den är snyggare, mer sportigare. Och för oss som gillar detaljer så har den urverk 3187 med paraflex (mer stöttålig) och parachrom hairspring (som nya sub:s), men ingen dålig klocka..![]()
Tur att man valde rätt. Det visste man ju inte förra veckan att det den här månaden skulle vara Exp2:an som skulle vara den bästa Rolexen. Kunde ju lika gärna blivit Subben igen.
Va pratar du om??Handlar precid allt om pengar för dig gällande klockor? Precis varenda klocka du köper försöker du pressa upp priserna på i respektive modell-tråd. Tröttsamt.
För 1 månad sedan var suben bästa klockan i världen, även PO, bratte, tudor etcFul? Tycker den är mkt snyggare än en tråkig sub..
Ja hen skall ju snart sälja...Handlar precid allt om pengar för dig gällande klockor? Precis varenda klocka du köper försöker du pressa upp priserna på i respektive modell-tråd. Tröttsamt.
En bekant köpte en vit 216570 hos bergströms i Gbg. Den listar 72100 och han fick den för 72000. Han hade även handlat andra klockor tidigare.Har tack vare denna tråd i princip bestämt mig för en 216570 med svart tavla! Jag undrar hur ser det ut med prutmån hos AD? Tänker just för att det inte är den populäraste stålrollen, eller går alla Rolex ut från butik med en gång till rekpris?
Tack för svaret!En bekant köpte en vit 216570 hos bergströms i Gbg. Den listar 72100 och han fick den för 72000. Han hade även handlat andra klockor tidigare.
Det kan iofs finnas andra möjligheter hos annan ad. Vet inte om bergströms är representativt. Bästa är att gå in till en handlare och frågaTack för svaret!
Tyvärr ligger den lite för högt i pris hos AD för min del. Får nog bli att leta begagnat eller hos gråhandlare.
Ja, kanske lite bättre ruljangs i Göteborg än i mindre städer. Jag har mailat lite med Engströms i Jönköping också så får se vad dom säger. Ska nog höra med AD i Skövde också.Det kan iofs finnas andra möjligheter hos annan ad. Vet inte om bergströms är representativt. Bästa är att gå in till en handlare och fråga
Köpte min idag hos Engströms...enligt dem så flyger det mesta bland Rolex sportmodeller av hyllan...tror inte du ska förvänta dig nån större rabatt såvida du inte är kund eller bekant med demJa, kanske lite bättre ruljangs i Göteborg än i mindre städer. Jag har mailat lite med Engströms i Jönköping också så får se vad dom säger. Ska nog höra med AD i Skövde också.
Jag bor ju i Göteborg men en roadtrip har ju aldrig skadat!